Svangerskapsforgifting??

Malene85

Forelsket i forumet
Hei alle sammen!
Har nettopp vært med legen med ei urinprøve,har hatt så vondt i øverste del av magen i d siste,da jeg såg at d kunne være symptomer på svangerskapsforgifting tenkte jeg d var best å være på den sikre siden å levere inn ei så de kunne si om d var noe rart der..og de sa at jeg hadde for mye protein i urinen eller "Albumin" så hun sa. Hun såg litt alvorlig ut da hun sa d..og jeg skulle komme igjen på mandag med ny urin..noen som har hørt om albumin i urinen?? noen som har hatt d??
Er så bekymra!! begynner å tenke d verste med en gang!! typisk![:(]
klarer ikke vente til mandag!,vil ha babyen min nå!
 
d har jeg hatt i urinen min også,men legen sa at det ikke var noe farlig..
Hvor har du hatt vondt...??
jeg har vondt i siden ved ribbenet...i hvertfall når jeg sitter..
 
Huff!!!
Håper det går bra med deg!!!
 
 
Hei! TUSEN TAKK for svar!
D kjennes ut som om d er i magesekken eller noe,sånn knip,skikkeli vondt! men når jeg satt meg ned var d over..har ikke hatt noe i dag da. Har ikke målt blodtrykket siden jeg var på sånn sjekk i uke 10,da virket som om d var helt normalt. Har ikke snakka me typen min heller,han jobber overtid hele tiden..så får jeg ikke tak i han! skikkeli irriternde å ikke ha noen å snakke med hjemme,men har dere på forumet,men d hjelper STORT!![:)]
Må nokk vente til mandag,så kanskje jeg kan ta blodtrykket mitt der. Off..eggehvite,har hørt så masse stygt om d,men d skal visst ikke være farlig når man oppdager d tidlig sies d..Håper d er tidlig nokk da[&o]
 
Hei!
Var til legen og målte blodtrykk i dag og d såg helt fint ut!! Heldivis!!
men d var fortsatt noe protein i urinen da[8|]
ja,syns d er veldi dumt av de å ikke si hva d kommer av eller hva..??
Men anbefaler alle viss de har en pitteliten mistanke om forgifting å sende inn ei urinprøve med en gang!! uansett om dere ikke tror d er noe verdens ting,så er d så absolutt verdt å vere på den sikreste siden!!! [;)]
Lykke til til alle jentene her inne!!!
 
Back
Topp