Malene85
Forelsket i forumet
Hei alle sammen!
Har nettopp vært med legen med ei urinprøve,har hatt så vondt i øverste del av magen i d siste,da jeg såg at d kunne være symptomer på svangerskapsforgifting tenkte jeg d var best å være på den sikre siden å levere inn ei så de kunne si om d var noe rart der..og de sa at jeg hadde for mye protein i urinen eller "Albumin" så hun sa. Hun såg litt alvorlig ut da hun sa d..og jeg skulle komme igjen på mandag med ny urin..noen som har hørt om albumin i urinen?? noen som har hatt d??
Er så bekymra!! begynner å tenke d verste med en gang!! typisk![:(]
klarer ikke vente til mandag!,vil ha babyen min nå!
Har nettopp vært med legen med ei urinprøve,har hatt så vondt i øverste del av magen i d siste,da jeg såg at d kunne være symptomer på svangerskapsforgifting tenkte jeg d var best å være på den sikre siden å levere inn ei så de kunne si om d var noe rart der..og de sa at jeg hadde for mye protein i urinen eller "Albumin" så hun sa. Hun såg litt alvorlig ut da hun sa d..og jeg skulle komme igjen på mandag med ny urin..noen som har hørt om albumin i urinen?? noen som har hatt d??
Er så bekymra!! begynner å tenke d verste med en gang!! typisk![:(]
klarer ikke vente til mandag!,vil ha babyen min nå!
