MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP ♡ Maibarna ♡ Oktoberlykke 2019 17 Mar 2019 #21 Moderator Marte skrev: Ja, sjølv på butikken klarte eg ikkje å gå forbi grønnsåpa utan å skru opp korka og lukte litt på den Klikk for å utvide … Hvilken var best da. Den vanlige eller den mer furunål?
Moderator Marte skrev: Ja, sjølv på butikken klarte eg ikkje å gå forbi grønnsåpa utan å skru opp korka og lukte litt på den Klikk for å utvide … Hvilken var best da. Den vanlige eller den mer furunål?
Miiiiilla Andre møte med forumet 17 Mar 2019 #22 HeltTexas skrev: Det eneste jeg MÅ ha akkurat nå er vann med isbiter. Klikk for å utvide … Vann med isbiter månjeg ha ved sengen HVER KVELD også
HeltTexas skrev: Det eneste jeg MÅ ha akkurat nå er vann med isbiter. Klikk for å utvide … Vann med isbiter månjeg ha ved sengen HVER KVELD også
Lilleostepopp Elsker forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Oktoberlykke 2019 17 Mar 2019 #23 ja isbiter har alltid vært en greie for meg når jeg er gravid bruker å ha litt sitronsaft i vannglasset for sure ting er ekstra godt for tiden
ja isbiter har alltid vært en greie for meg når jeg er gravid bruker å ha litt sitronsaft i vannglasset for sure ting er ekstra godt for tiden