Svangerskapsdilla

Har heller ikke fått noen enda, men er jo veldig tidlig,
Men har gått på lavkarbo så nå må jeg plutselig regne ut at jeg ikke får for lite istedet for for mye, må passe på å få i meg minst 50 karbohydrater, før hadde jeg under 20. Men spiser egentlig alt nå utenom hvit ris, pasta, poteter, hvitt mel og sukker. Kroppen min tåler ikke helt raske karbohydrater så egentlig derfor jeg prøver å unngå de til hverdags hvertfall, slanker meg ikke. Har ikke så lyst til å gå opp i vekt mer enn nødvendig så håper at jeg kan få dilla på noe som jeg kan spise masse av :-):-)

Alt som er salt! Og da særlig salt, ruslet potetgull... Blir veldig fort sulten (og kvalm), og veldig fort mett (og kvalm), så har en pakke med ritz-kjeks på kontoret for å døyve den verste uggenheten! :)

I forrige svangerskap fikk jeg totalt dilla på sånn Lion-sjokolade! Måtte ha 4-5 stk liggende i kjøkkenskapet, sånn tilfelle jeg plutselig måtte ha.
Men så langt i dette svangerskapet er det helt motsatt. Jeg som til vanlig er sjokoman klarer nå ikke tanken på sjokolade. Er ikke kvalm ellers, men blir kvalm av å tenke på eller se skokolade nå.

Lite matlyst men kvalm og sulten. Vil ikke ha kjøtt eller biter med mat. Kun suppe. Elsker potet nå og hatet det før :p

Husker ikke når det kom sist, men da var det en type epler. Som såklart var sesongvare, da klikka det for meg. Etter det fikk jeg isbiter.. tygde og tygde konstant

Eple har kommet :p drikke med eple og bakevarer. Mannen må ut etterpå :p

Av ein eller anna merkelig grunn har eg kjempe lyst på snop heila tio så eg kjøpe og kjøpe, f.eks. 1,3 kg smågodt på Europris i forgårs, men eg ete det ikkje...Hehehe... Håpe da holde seg sånn at dillo mi bare e å kjøpe og ikkje å ete snop :-p

Jeg har drømt om kokosboller i natt, og våknet kl 6 fikk ikke sovet igjen for klarte ikke å tenke på noe annet enn de kokosbollene, sovnet litt igjen og drømte selvfølgelig om kokosboller igjen, og våknet igjen rett etter 7 så klar for kokosboller. Men har bestemt meg for å ikke spise sukker før jul.
Jeg er egentlig ikke så veldig glad i kokosboller så håper at det bare gir seg snart :-P

Sist spiste jeg bananer ( noe jeg egentlig ikke er spesielt glad i) også drakk jeg eplejuice og spiste masse is...

Nå har jeg lyst på appelsinjuice ( noe jeg aldri kjøper, på min andre kartong nå) også har jeg sååå lyst på sjokolade og lakris.

Jeg drikker appelsin juice som en gal.. trolig 3 4 liter dagen å det er jo overhode ikke bra :p men vil ikke ha noe annet :p

Av ein eller anna merkelig grunn har eg kjempe lyst på snop heila tio så eg kjøpe og kjøpe, f.eks. 1,3 kg smågodt på Europris i forgårs, men eg ete det ikkje...Hehehe... Håpe da holde seg sånn at dillo mi bare e å kjøpe og ikkje å ete snop :p

Jeg har behov for å kjøpe brokkoli! Om det ikke er brokkoli i kjøleskapet når er det kriise! Må reise å handle:cat: spiser jeg det? sjeldent.. Havner i søplet, så starter sirkelen på ny:hilarious:

Jeg har drømt om kokosboller i natt, og våknet kl 6 fikk ikke sovet igjen for klarte ikke å tenke på noe annet enn de kokosbollene, sovnet litt igjen og drømte selvfølgelig om kokosboller igjen, og våknet igjen rett etter 7 så klar for kokosboller. Men har bestemt meg for å ikke spise sukker før jul.
Jeg er egentlig ikke så veldig glad i kokosboller så håper at det bare gir seg snart :p

Haha! Denne lo jeg godt av! :D

Haha! Denne lo jeg godt av! :D

Hehe, måtte på butikken å kjøpe :-P og etter å ha trykket i meg 2 stk så er jeg kvalm :yuck:

Får håpe at det stopper meg i å spise flere:') hehe

Er vanligvis sånn at jeg er sulten hver 3.time og ikke minst veldig glad i sjokolade og smågodt. Men nå sliter jeg med å få i meg mat.. Kjenner ingen sultfølelse, har ikke lyst på mat.. Spiser for at jeg vet det er nødvendig. Håper det endrer seg:) blir spennende å se om det kommer noen cravings etterhvert ;)

Har ikke fått dilla på noe enda tror jeg. Bortsett fra at jeg har begynt drikke vann. Før drakk jeg ikke vann i hele tatt omtrent og nå drikker jeg minst 2 liter om dagen.

Med nr 2 så hadde jeg så dilla på bacon pølse i brød. Var på statoil hver kveld kjøpte. Og hadde de ikke bacon pølse i brød, så ble jeg oppriktig sur asså..hehe. Heldigvis ikke ofte det skjedde at de ikke hadde. Viste vel om at jeg kom. :P

Har hatt dilla på appelsinsaft de siste ukene, egentlig appelsinjuice også, men det har jeg latt være å kjøpe siden jeg har Fun light med appelsinsmak. Sist spiste jeg kjøttdeig og spagetti uten saus/ketchup (hikket som en gal, det var jo så tørt), mannen håper på en annen graving denne gangen i alle fall :p

Nå har jeg fått skikkelig dilla på skogsbær yoghurt spiser det hele tiden spiser minst 4 begere til dag, har gjort det de siste 4 dagene nå, men har vært kvalm og ikke fått i meg noenting annet nesten så godt å ha noe :-)

Og så putter jeg brokkoli i alt når jeg lager middag(lasagne, spagetti, pizza, passer til alt for tiden) så har nok litt dilla på det også :-)
Spiser det ukokt også, og det har jeg ikke pleid å gjøre :')

Nei ikke enda.. Sist måtte jeg fylle bensin hele tiden for å lukte på det. Fikk abstinenser om jeg ikke fikk det. Fylte bensin flere ganger til dagen ;p

Back
Topp