Svangerskapsdiabetes

Tallulah

Andre møte med forumet
Hei!

Jeg testet meg i dag, fikk beskjed om at jeg var helt i grenseland på fastene og normal etter 2 timer, men legen vil vente å se hva analysen fra sykehuset sier.

Er det noen som har opplevd at resultatet er lavere/høyere fra sykehuset enn det som ble vist på legekontoret ?
 
Hei!

Jeg testet meg i dag, fikk beskjed om at jeg var helt i grenseland på fastene og normal etter 2 timer, men legen vil vente å se hva analysen fra sykehuset sier.

Er det noen som har opplevd at resultatet er lavere/høyere fra sykehuset enn det som ble vist på legekontoret ?

Sist graviditet hadde jeg normal fastende men helt i grenseland etter to timer. Da de sendte inn ble den siste prøven noe lavere, men fortsatt relativt høy. Fikk beskjed om at jeg med fordel kunne passe litt på sukkerinntak og stabilt blodsukker selvom jeg ikke hadde svangerskapsdiabetes.. men det har vel aldri skadet noen :rolleyes:
 
Hei!

Jeg testet meg i dag, fikk beskjed om at jeg var helt i grenseland på fastene og normal etter 2 timer, men legen vil vente å se hva analysen fra sykehuset sier.

Er det noen som har opplevd at resultatet er lavere/høyere fra sykehuset enn det som ble vist på legekontoret ?

Ja mine varierte med 0,1 og 0,2
 
Back
Topp