Bkno5230182
Betatt av forumet
Hei, var hos jormor idag å fikk påvist glukose i urinen med 2+. Da ble det time til neste torsdag for å ta glukosebelastning for å sjekke om svangerskapsdiabetes?
Jeg er jo veldig nervøs ettersom jeg aldri har opplevd dette før og dette er baby nr 2. Jeg er 31 uker på vei.
Noen som har opplevd eller opplever dette?
Hvordan er det å føde eller lignene med svangerskapsdiabetes? Blir babyen stor inni magen?
Får man info evt om størrelsen på babyen i magen og om dette er feks en for stor baby å føde?
Jeg er dødsnervøs på hva dette kan bety eller hvordan dette vil ende.
Sist svangerskap hadde jeg ikke noe form for svangerskapsdiabetes eller lignene. Fødte en gutt som veide 3428g. Er så fryktelig redd for at jenta i magen denne gangen skal bli over 4kg. Eller at ting oppstår.
Håper på gode tilbakemeldinger på at dette er noe som går bra ❤❤❤
Jeg er jo veldig nervøs ettersom jeg aldri har opplevd dette før og dette er baby nr 2. Jeg er 31 uker på vei.
Noen som har opplevd eller opplever dette?
Hvordan er det å føde eller lignene med svangerskapsdiabetes? Blir babyen stor inni magen?
Får man info evt om størrelsen på babyen i magen og om dette er feks en for stor baby å føde?
Jeg er dødsnervøs på hva dette kan bety eller hvordan dette vil ende.
Sist svangerskap hadde jeg ikke noe form for svangerskapsdiabetes eller lignene. Fødte en gutt som veide 3428g. Er så fryktelig redd for at jenta i magen denne gangen skal bli over 4kg. Eller at ting oppstår.
Håper på gode tilbakemeldinger på at dette er noe som går bra ❤❤❤