Svangerskapsdiabetes

Jeg må bare spør men satte de deg igang sist svangerskap?
Å kjenner at insulin håper jeg at jeg slipper da jeg blir kvalm av lukten ( vi har ei som har dia 1 der pappaen må ta det alt som innebær å sette insulin for jeg klare ikke lukten:yuck:

Nei de ville ikke sette meg i gang før forrige fødsel, ikke før etter termin iallefall selv om hun i magen var beregnet til å være 5 kg på termin. Jeg hadde kostregulert diabetes sist... Heldigvis fødte jeg av meg selv i uke 38 Nå som jeg går på metformin lar de deg aldri gå over termin har jeg skjønt, og blir gjerne satt i gang i uke 39 om blodsukkeret ikke er helt regulert. Men jeg tror det kommer an på hvilken lege du snakker med, jeg får inntrykk av at de alle har forskjellige meninger.
 
Nei de ville ikke sette meg i gang før forrige fødsel, ikke før etter termin iallefall selv om hun i magen var beregnet til å være 5 kg på termin. Jeg hadde kostregulert diabetes sist... Heldigvis fødte jeg av meg selv i uke 38 Nå som jeg går på metformin lar de deg aldri gå over termin har jeg skjønt, og blir gjerne satt i gang i uke 39 om blodsukkeret ikke er helt regulert. Men jeg tror det kommer an på hvilken lege du snakker med, jeg får inntrykk av at de alle har forskjellige meninger.
Ja jeg har bare snakket med fastlegen og jm begge mener at om babyen bikker 4500 så blir det mest sannsynlig ks.
Men jeg har tidligere fått store barn så syns det er litt rart og alle har fått forskjellige svar.
Syns kansje at dem må få seg samme retningslinjer for hvor stor barna skal være for at det skal være forsvarlig og føde vaginalt.
Jeg for min del blir å må få vite hvor stort hode er og hvor stor sjanse det er for at babyen sitter seg fast under fødselen.
 
Back
Topp