Svangerskapsdiabetes

Ja,så du slipper unna insulin og sånn du også.. Godt det da!
Men du forholder deg til sykehuset? Fastlegen min sier det ikke er nødvendig å koble inn sykehuset så lenge jeg klarer å holde blodsukkeret nede... så noen vekstestimering har jeg ikke hørt noe om. Det hadde jo vært interessant..!
Lykke til om 2 uker :)

Ja, veldig greit å slippe det[emoji4]
Fastlegen sendte henvisning til sykehuset samme dag som tallene etter glukosebelastningen forelå, så var ikke noe forskjell om den kunne kostholdreguleres eller ikke her hos oss[emoji848] Rart det skal være så forskjellig alt etter hvor man bor, men sier ikke nei takk til ekstra ul da[emoji12]

For min del var det bare vanlig blodprøve i armen ifm. glukosebelastningstesten.
Nå når jeg skal måle blodsukkeret selv 3 ganger om dagen, er det et ministikk i fingeren hver gang. Enkelt og greit :)
Ja å måle blodsukker er ingen sak:) veldig greit :) de har sikkert ulik rutine ved glukosebelastningstesten, regner med det er for å ta langtidsblodsukkeret:)

Ja, veldig greit å slippe det[emoji4]
Fastlegen sendte henvisning til sykehuset samme dag som tallene etter glukosebelastningen forelå, så var ikke noe forskjell om den kunne kostholdreguleres eller ikke her hos oss[emoji848] Rart det skal være så forskjellig alt etter hvor man bor, men sier ikke nei takk til ekstra ul da[emoji12]
Ja, veldig rart at det er så forskjellig... Men enig med deg; skulle ønske jeg også fikk ekstra UL! :D

Back
Topp