Jeg tok langtidsblodsukkerprøve i dag. Det var på 5,5. Legen var veldig fornøyd med målingene mine etter glukosebelastningstesten. Urin har vært bra og blodtrykk er bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok langtidsblodsukkerprøve i dag. Det var på 5,5. Legen var veldig fornøyd med målingene mine etter glukosebelastningstesten. Urin har vært bra og blodtrykk er bra.
Så bra Ingenting er bedre enn litt skryt når man må gjøre den ekstra jobben vi gjør. Håper det fortsetter sånn for oss begge
Var hos jordmor i dag og sa jeg var bekymret for svangerskapsdiabetes. Hun sa da at ettersom jeg var normalvektig da jeg ble gravid og vektøkningen har stagnert, så var hun ikke bekymret for dette.
Bare fortsette å ha kontroll på maten og aktiviteten, så skulle det gå helt fint
Jeg fikk beskjed om at man måtte ikke være overvektig for å få svangerskapsdiabetes. Jeg har ikke gått opp mer i vekt siden uke 18. Men har uansett fått det. Jeg ble det i utgangspunktet testet pga. alderen min. Blodtrykk og urinprøver har også vært helt fine
Ååh?
Men kan man merke noe til det?
Ååh?
Men kan man merke noe til det?