6,5 fastende blodsukker og langtidsblodsukker på 7,2, glukosebelastning etter 2 timer 12,6 Ikke bra. Blir
henvist videre.
Du får nok god oppfølging videre da! Kjedelig å få svskapsdiabetes da..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6,5 fastende blodsukker og langtidsblodsukker på 7,2, glukosebelastning etter 2 timer 12,6 Ikke bra. Blir
henvist videre.
Var på den testen i dag, var et helv... Har vært så slapp og uvel etter det. Sofaliggende selv om jeg har spist to normale måltider etter testen.
Så nå er det å vente på svarene da.. Håper jeg slipper den testen en gang til for det var virkelig ikke noe kroppen min likte
På "mobben"
Jeg hadde 2+ av sukkerinnhold i urinen på kontroll i går. Men fikk bare beskjed om å være bevisst på hva jeg spiser og drikker. Jordmor så ikke vitsen med og sende meg videre, da jeg er 36+2....
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Nei, har ikke det men begynner og lure litt når sukker i urinen aldri har vært noe problem tidligere, og jordmor er bekymret men sender meg ikke videre...Da har du ikke lenge igjen Lykke til. Jeg er i uke 31.
Enda jeg har et normalt kosthold, har et tungt fysisk arbeid og går daglige turer... Fikk sv.diabetes i slutten av forrige svangerskap også. Håper jeg ikke utvikler diabetes type 2. Planlagt keisersnitt er satt til 1. Oktober
Heldigvis noe du kan gjøre noe med. Blir så greit atte...6,5 fastende blodsukker og langtidsblodsukker på 7,2, glukosebelastning etter 2 timer 12,6 Ikke bra. Blir
henvist videre.
Heldigvis noe du kan gjøre noe med. Blir så greit atte...
Melk,kaviar, majones, brus og godteri blir første pri...
Sent fra padda
Livsstil og kosthold har nok ikke noe med dette å gjøre i mitt tilfelle.