Jeg hadde det med førstemann. Var noen forferdelige måneder da jeg ikke ble tatt seriøst av legen min, så det at de tar det seriøst er kjempe bra [emoji122][emoji122][emoji1]
Selv om man kanskje kan synes at det er tøft og tungt er rutiner definitivt et viktig holdepunkt i hverdagen. Det å komme seg opp om morgenen, ta seg en dusj, kanskje lage deg en kopp te eller noe du liker å drikke/spise. Prøve å komme deg ut døra daglig. Om så bare for en tur rundt i nabolaget. Det kan hjelpe på hodet å se annet enn de fire veggene inne i huset [emoji4] Det kan også hjelpe å lære seg noe nytt eller gjøre noe du er god på/glad i. Jeg lærte meg å strikke når jeg gikk med kommende storebror [emoji4] Mestringsfølelse. Og vær snill mot deg selv! [emoji173] Gå på café, svøm i basseng, kryp opp i sofaen på kvelden under pleddet og unn deg noe godt (kakao med krem er godt på vinteren). Det å skrive ned følelsene sine i en "dagbok" kan også hjelpe på hodet. Da får du ut det du tenker på og dermed slipper hjernen å prosessere det i like stor grad [emoji4]