Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uffda.. :-( Hva syntes du om det da? Var det forventet?Jeg var hos jordmor i går og da fylte jeg ut et skjema ho satt noen poeng på. Viser seg at jeg er i fare for å utvikle svangerskapsdepresjon :-(
:-( har du noen tegn ellers som indikerte at du burde gjennomføre testen? Når man vet at man er i risikosonen kan man kanskje være tidlig ute med å gjenkjenne det da.. og kanskje unngå det..Jeg var hos jordmor i går og da fylte jeg ut et skjema ho satt noen poeng på. Viser seg at jeg er i fare for å utvikle svangerskapsdepresjon :-(
Litt kjedelig :-( Men lillegutt hadde bursdag forrige mandag så uka som gikk var stressende med voksenbursdag og barnebursdag.. Så det var vel litt forventa. Men jordmor var litt bekymra da jeg fortalte at jeg gråt endel, spesielt på kveldene så jeg fikk streng beskjed om å ta ting så rolig jeg kunne - slappe av mest mulig og kontakte ho om jeg fikk det veldig dårlig. Ho sa at da ville ho tilby meg psykologhjelp. Rart det her for jeg har aldri hatt det slikt før, men en gang må jo være den første!! Nå har jeg jo to små å ta meg av i tillegg til mageboerenUffda.. :-( Hva syntes du om det da? Var det forventet?
Mener jeg har fått dette skjema på hver graviditet, men det kunne kanskje blitt utlevert tidligere Jeg har ingen tegn ellers da ;-):-( har du noen tegn ellers som indikerte at du burde gjennomføre testen? Når man vet at man er i risikosonen kan man kanskje være tidlig ute med å gjenkjenne det da.. og kanskje unngå det..
Får håpe du får det bedre og ikke utvikler det.. ta vare på deg selv, og ta imot den hjelp du blir tilbudtMener jeg har fått dette skjema på hver graviditet, men det kunne kanskje blitt utlevert tidligere Jeg har ingen tegn ellers da ;-)
Hør med ho! Viktig at det fanges opp ;-)Det ar eg aldri! gått igjennom!! Burde kanskje d , for denne gangen er mye tøffere enn med de 2 andre, og har vært myye deprimert de siste 12 årene. (i rykk og napp).. Er egentlig sikker på eg hadde fødselsdep etter nr 1, men var så ung at tenkte d var normalt! nei får høre med jordmora på tirsdag...
Håper det går bra med deg Du vil få hjelp om du trenger ;-) Hørtes ut som om masse dumt har skjedd deg?! Lykke til..Skal gå igjennom denne testen hos jordmor til uken. Ble enige om det sist. Er vel ikke så rart hvis jeg skårer høyt etter alt som har skjedd etter jeg ble på vei. Skulle virkelig ønske jeg kunne bare våkne å være kjempe glad og ikke bekymre meg så mye. Håper bare det ikke går ut over hun lille i magen at jeg gråter hver dag...
Helsesøster bør jo ta det alvorlig om du søker hjelp!!! Håper det går bedre for deg denne gangen da, ettersom du har en fantastisk samboer :-D Lykke til ;-)Jeg hadde fødselsdepresjon sist, og er livredd for å få det igjen! Sist var jeg alene gjennom graviditeten og mye styr med exen både før og etter barnet var født. Denne gangen har jeg en fantastisk samboer, så håper det går bedre denne gang!♡
Søk heller hjelp tidlig! Jeg sa fra til helsesøster at jeg var deprimert osv uten å bli tatt seriøst, så det ødela babytiden for meg dessverre :-(
Off, hørtes slitsomt ut :-( Lykke til denne gangen ;-)Jeg fikk fødselsdeperasjon med første. Veldig leit og slitsomt. Snakket ikke med noen om det heller. Så tok veldig lang tid før ting ble bedre. :-( håper det ikke skjer denne gang og kommer vel til å jobbe med meg selv og babyen dor å unngå det så godt jeg kan