Svangerskapsdepresjon

anahen

Gift med forumet
Flere enn meg som har/har hatt det?[:'(]

jeg hadde det med siste,før dette sv.skapet her[;)]

Hvordan gikk det når babyen kom? Ble dere fort bedre?
Så lei....[&:]

ingen?

sorry trodde det stod fødselsdepresjon[8|]

håper du finner ut av det og at det snart går over[:)]

Jepp jeg hadde det med førstemann. Fikk en heftig fødselsdepresjon etterpå..vil råde deg til å søke hjelp med en gang!
Send gjerne PM om du lurer på noe[:)]

Jeg hadde det, og fikk fødselsdepresjon etterpå.. Begynte med behandling da den lille var 1 mnd gammel, og går der fortsatt (lillingen er 19 mnd)..

ORIGINAL: anahen

Hvordan gikk det når babyen kom? Ble dere fort bedre?
Så lei....[&:]

Jeg hadde det, jeg kom meg nesten med en gang vi kom hjem fra sykehuset [:)] Morsfølelsen var der med en gang, og jeg merket STORE forskjeller etter hun var født [:D] Nå er jeg tilbake til "meg selv" igjen, og har det helt supert [:D][:D]

Jeg fikk depresjon etter fødselen, merket ikke mye til det før snuppa var 10 mnder...
Vil anbefale deg å skaffe deg hjelp, det hjelper myyye å snakke med noen, f.eks jordmor[:)]

Tusen takk for svar. Går både hos psykolog og jordmor, men føler ikke det hjelper så mye[&o]

Tusen takk for svar. Går både hos psykolog og jordmor, men føler ikke det hjelper så mye[&o]

Lenge til termin?

I så fall så får du nesten bare se om det blir bedre i ettertid, og om det ikke forbedrer seg så anbefaler jeg deg og prøve medisin.

(Forresten så er det en del gravide som får lavt stoffskifte! Be de ta en blodprøve å sjekke dette, det kan nemlig gi depresjoner. Samme med d-vitaminer!)

ORIGINAL: Destiny85

Lenge til termin?

I så fall så får du nesten bare se om det blir bedre i ettertid, og om det ikke forbedrer seg så anbefaler jeg deg og prøve medisin.

(Forresten så er det en del gravide som får lavt stoffskifte! Be de ta en blodprøve å sjekke dette, det kan nemlig gi depresjoner. Samme med d-vitaminer!)

6 uker til termin. Har slitt med dette siden uke 20[&o]
Lavt stoffskifte har jeg ikke, har sjekket.

ORIGINAL: Bdancer

får du i deg nok omega 3?

Spiser 2 omega 3 kapsler hver kveld...

Back
Topp