Svangerskapsdagbok

MBS

Glad i forumet
Får man kjøpt svangerskapsdagbok på bokhandelen eller på ei nettside?

Begge deler[:D] bokhandlere fra nett pleier å ha, søk på siden deres! eks. norli, bokkilden osv... jeg bestilte mi fra nett!

kommer de du bestiller fra nettet i en anonym pakning?? akkurat som en vanlig bok?

regner med de kommer anonymt innpakket, andre bøker jeg har bestillt har iallefall alltid det
jeg kjøpte min på Ark i går, den kostet det samme der som på nett så da slo jeg til [;)]

Har du fått boken din nå??
[:D]

ORIGINAL: Caranthir

eg har ikkje fått mi endå.. so det tørr eg ikkje svare på.. 

umulig å finne en i bokhandleren(tomt), noen av dere som har fått den dere har bestilt på nett?.. hvilken har du bestilt? fornøyd?...

Hvis du er medlem av barnas egen bokklubb eller andre bokklubber tilknyttet www.bokklubbene.no så anbefaler jeg å kjøpe der. Da får man rabatt. Og ofte får man gavekort på kr 50 fordi man er medlem, så nå bestilte jeg akkurat svangerskapsdagbok til totalpris 168 (normalpris: 249) [:)]

Takk=) Har endel kjente i posten skjønner du [:)]
ORIGINAL: mamsiapril

då har eg fått boka i posten..!! den kom heilt anonymt innpakka.. Bestilte på norli.no

Jeg har lyst å lage en hjemmelaget en jeg. Liker scrapbooking så har lyst å lage en selv :)
Har jeg noe og pussle med også, for tiden går jo sååå tregt frem til tolv uker..... [:'(]

Back
Topp