Svangerskapsdagbok

Prestekragen92

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
*Aprilbaby 2018*
Er det noen som skriver svangerskapsdagbok? :)

Bruker dere en "ferdig" kjøpt bok, som man fyller inn ting i? Eller skriver dere bare dagbok i en tom bok o.l.? :)

Har lyst til å begynne å skrive, for å kunne se tilbake og huske mere senere :D noen som har noe å anbefale? :)

Jeg skrev minnebok til førstefødte fra jeg ble gravid og det første leveåret med de største milepælene. Vi lå 8 uker på nyfødt intensiv før vi fikk reise hjem med snuppa, og det kan være fint for henne ålese når hun blir stor nok:) Unnlot å skrive detaljer fra intensivtiden som kan skremme henne, som feks gjentatte pustestopp der vi trodde vi mistet henne, eller hvor redd jeg var når legene tok UL av hodet (rutine for premature) for å utelukke hjerneblødninger..

Har bynt på boka til h*n i magen også :) Veldig koselig :)

Jeg bruker bare en vanlig ringbok med blanke ark :)

Og har også limt inn bilder og div :)

Jeg bruker en som heter "Min svangerskapsdagbok" fra Schibsted :) Hadde den til første også, derfor vil jeg ha samme nå ;) Er veldig glad for at jeg skrev sist, for nå husker jeg jo ingenting og må ofte bla tilbake for å lese hvordan det var da :)

Jeg tenker jeg skal begynne med sånt etter OUL! :)

Jeg bruker en som heter "Min svangerskapsdagbok" fra Schibsted :) Hadde den til første også, derfor vil jeg ha samme nå ;) Er veldig glad for at jeg skrev sist, for nå husker jeg jo ingenting og må ofte bla tilbake for å lese hvordan det var da :)

Jeg har hørt om den, og vurdert å kjøpe :) men er redd den ikke skal bli brukt :) hvordan ser den ut inni? :) er det mye såm ikke blir brukt? Eller som du savner? :) har bare sett på den på nett :p

Back
Topp