svangerskapsboken!

sicaa

Forelsket i forumet
Ganske tidlig i svangerskapet var jeg hos en venninde som hadde skrevet svangerskapsdagbpk,noe jeg da ikke hadde tenkt på!
Men begynte som smått da,for det var veldig arti å lese det hun hadde skrevet,tenkte det kom til å bli artig i de senere år. Så har nå brukt denne svangeskapsboken og skrevet ukentlig,kansje artig for babyen en dag den blir stor å kunne lese litt hvordan "livet i magen" utartet seg....
flere som skriver svangerskapbok?

har skreve litt, om sånt som har skjedd men sku jærne ha vært flenkare.
bynte å skrive sia typen va på have di første mnd sånn at æ huska å førtæll han ailt[;)]

Jeg glemte det helt da jeg gikk gravid, men skal gjøre det neste gang har jeg bestemt meg for [:D]

Jeg gjorde det med første mann og den er kjempe morsom og se i nå når nr 2 er på vei.

Jeg skriver det. Fikk tips av søsteren min når jeg ble gravid første gang og siden jeg hadde det med førstemann ville jeg ha det med nestemann også.

Jeg har tenkt å gjøre det når jeg blir gravid. Har sånn fin graviditets-dagbok i bokhandelen, men den koster en formue. Får vel bruke noe annet - kunne godt tenkt meg å lime bilder inn og sånt jeg - hvordan magen vokser, og sånne ting..

Jeg skrev dagbok under hele prøverørsperioden, svangerskapet og nå skriver jeg daglig til henne. Artig for meg å lese og mimre. Tror det blir skøy for Frida når hun blir stor.

Hei!

Jeg også har skrevet svangerskaps- dagbok siden jeg fant ut at jeg var gravid..
Limt inn UL-bilder, og skrevet hver uke...
Merket i begynnelsen hadde jeg masse å skrive om, tanker, osv..

Men i 5-7 mnd. var liksom ukene veldig like, og nå på slutten har jeg masse å skrive..

Har også limt inn noen mage-bilder..
Det er veldig minnerikt å ha synes jeg... Synes det er fint å lese i den nå fra starten av, da jeg var kvalm..og når jeg lengtet etter å få en liten synlig kul, til nå som jeg føler meg som en elefant.

Så det er absolutt å anbefale.. Aldri forsent å bynne å skrive..
Veldig morsomt å ha senere i livet.

Klem

Jeg har også skrevet en del, kjøpte meg den svangerskapsdagboken som er i bokhandelen....

Back
Topp