Svangerskapsbilder

budeiemamma

Blir kjent med forumet
Hei :)
Når tror dere det er best å ta gravidbilder? Noen som har gjort det, isåfall hvilken uke tok dere i?:)
Tok dere med mannen på bildene?
Noen tips? :)

ImageUploadedByBV Forum1453407409.467440.jpg
Dette ble tatt 2 uker før fødsel med minstemann. Tok ikke gravidbilder med eldstemann. Vet ikke om det blir denne gangen heller. Vi får se :) Men da vil jeg ha med meg mann og barn ❤️

Jeg tar en gang i måneden, mannen skal bli med nå neste gang å når jeg er høygravid ImageUploadedByBV Forum1453409616.238898.jpg

Fine bilder:D
Er halveis og har ikke tatt noen fine bilder ennå, men må vel kanskje begynne:) Tenker å bare ta en gang hos fotograf, og det er vel best å ta ganske sent i svangerskapet? :p

Som fotograf pleier jeg å anbefale mellom uke 30 og 35 :-) da har de fleste fått en fin, synlig gravidmage, men man har ikke blitt helt opphovnet og "sprekkferdig" enda :-)

Vi tok stilige bilder hjemme i uke 36 :) Ble veldig fine!
Kun bilder av meg og magen :) Kjæresten min som tok bildene. Har vist dem til kun noen få personer, og fått veldig gode tilbakemeldinger. Kanskje ikke typisk gravidbilder da, mer en forevigelse av magen og gravidkroppen.

Er førstegangs så ikke prøvd enda, men satt opp time i slutten av uke 32 - synes egentlig magen er ganske stor allerede så håper ikke jeg føler meg for stor når dagen kommer og at strekkmerkene fortsatt holder seg unna...De anbefalte mellom uke 36 og frem til max 3 uker før termin. Håper de klarer å retusjere litt på diverse "feil" da :happy3

Synes jeg også er stor alleredex'D Så får bare se det litt ann, og se hvilke fotografer som har ledig når det nærmer seg:D

Back
Topp