Svangerskaps kurs.

Idipop

Betatt av forumet
Er det noen som har vært på svangerskapskurs? Eller som har mottat innbydelse/innkallelse osv..?

Har ikke hørt noe som helst om svangerskaps kurs. Og jeg kjenner at jeg begynner å bli litt små stresset ettersom det ikke er allverdens med tid til termin :)

Må vell kanskje mase litt på jordmora neste gang jeg er på kontroll..

Det er ikke alle som får tilbud om kurs. I min kommune så har ikke jm kapasitet til det. Eneste jeg egentlig kunne tenkt meg, er omvisning på føden, men nå har de jo slutta med det også. Men hør med jm, det kan jo være at det finnes i din kommune [:)]

Eg e så heldig at eg får gratis svangerskapskurs og sånnt gjennom amathea, pga eg e aleinemamma[:)] jordmoren min ringte de i dag og ordna med det[:)] men blir ikkje før i slutten av april, og eg tror kanskje det e litt i seineste laget, når hele opplegget varer over 1 dag i uken i 5 uker[&:] e andre ting som skal gjøres og vel å merke, men ja.. får no se om eg får gjennomgang på føden i det minste, og lære pusteteknikk[8D] tror eg trenger den siste der[8D]

Jeg og sambo skal på svangerskapskurs gjennom helsestasjonen. Vi har fått tilbud og det ble sagt at vi skal møte opp på det tidspunktet vi ble satt opp på og ta med matpakke. Det skal bli spennende og jeg gleder meg faktisk[:)]

Back
Topp