Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg syns jeg er på kontroller hele tiden. Nå tror jeg det er annenhver uke. Har vært på 12 kontroller til nå! I tillegg til noen sjekker hos legen + vært hos spesialist, gynokolog og på sykehuset flere ganger. Har blitt satt opp til en time til hos jm foreløpig....
jeg har hatt ganske så mange kontroller allerede, men fra og med uke 30 eller 32 (eller deromkring) begynner man med kontroller hver annen uke... så jeg var forrige uke og skal neste uke igjen
Jeg har ikke vært en gang i måneden en gang jeg! Har vært svært avslappet til svangerskapet, så jeg har ikke hatt flere kontroller
enn nødvendig. Tror jeg har hatt 5 kontroller til nå jeg!
Var til kontroll 14. august, skal på neste 12.sept, men regner med at jeg kanskje har litt oftere før fødselen!
trur d e litt forskjellig fra plass til plass, mi jm spørte om vi ville følge d gamle
eller d nye "systeme". i følge ho skulle gravide gå mindre til jm no enn ka dei gjore
før, men vi valgte å gå som før og skal fra mandag av gå vær uke[:)] trur d er m på
å forkorte ned ventetida litt værtfall[8D](håpehåpe)
for det er mange som går til både jordmor og fastlege, jeg er bare hos jordmor..
fastlegen min er en mann som jeg tviler veeeeeldig på at kan fortelle meg noe jordmor ikke kan [8D]