svangerskaps isijas..?

maric

Gift med forumet
hei jenter.
lurer litt på noe, jordmora mi trodde jeg hadde fått svangerskaps isijas. noen andre her som har det eller hørt om det? eller er det bekken løsning som er diagnosen hos dere som sliter med smerter i hoftene?
jeg har sånn stråle/stikke smerter ned i venstre side av rompa.. kjempe vondt når jeg sitter, går å står[:'(]

Hei, sniker fra september jeg.. Har også svangerskaps isijas, i tilleggtil bekkenløsning, og hadde det sist gang også. Veldig vondt, smerter som stråler nedover foten, og så mister jeg føligheten nå og da. Håper du slipper å bli veldig plaga!

Har hørt om det, selv om jeg ikke har det, så har svigerinna mi det. Hun skal føde nå i mai og har kjempevondt i ryggen. Stakkars deg, har hatt prolaps tidligere og vet at sånn ryggsmerter med stråling ut i bena... det er ikke noe godt! Håper det går over etter hvert da! Stoooor trøsteklem fra meg!

ORIGINAL: maric

hei jenter.
lurer litt på noe, jordmora mi trodde jeg hadde fått svangerskaps isijas. noen andre her som har det eller hørt om det? eller er det bekken løsning som er diagnosen hos dere som sliter med smerter i hoftene?
jeg har sånn stråle/stikke smerter ned i venstre side av rompa.. kjempe vondt når jeg sitter, går å står[:'(]

Jeg og! Bare i høyre rompeball da... [8D] Som et knivstikk,og så stråler det ned i beinet...

ORIGINAL: maric

hei jenter.

Tror det er noe sånt jeg også har, men jeg har en prolaps fra før av, så kan hende det bare er den som er blitt ustabil.. Jeg har funnet ut at så lenge jeg har hviler masse i løpet av dagen, og ikke presser meg til noe, sitter/legger meg ned og hviler ryggen med en gang jeg får tendenser til smerter, så klarer jeg meg veldig fint.. [:D] og gode sko [;)]

Back
Topp