svangerskapet sengeliggende

Kjedelig at man ikke bare kan ha en normal graviditet. Jeg har blødd mye men endelig godt over. Og det dere 2 opplever er jo million ganger værre. Glad alt går bra enda. Men hva med å ha med PC på sykehuset og spille spill på face? Det får fort tiden til å gå litt, eller bruke internett til å lære deg noe nytt? Se på ting til baby? For er bare be om kode de har internett på sykehus:-D

Værre og værre, er ikke noe moro å blø. Blødde en dag tidligere i svangerskapet, det var jo helt forferdelig. Bare gråt og trodde jeg mistet babyen. Men godt det har gitt seg for deg, skaper unødvendig mye bekymringer. Man føler seg litt snytt for et normalt svangerskap ja, gledet meg til å kunne vise fram den fine magen til alle og være stolt i sommer. Istedenfor ligger jeg her. Men er takknemlig hvis jeg får et friskt barn, det som teller mest :)
Jeg har nettbrett og holder meg virkelig oppdatert, leser aviser, blogger forum osv. Hadde blitt kjedelig uten internett og tv ;)

Ja æ har pcn med på sykehus :))
Men æ e ikke så fan av å sitt så my på den egentlig :b Hehe
Å alt e klart te lillegull ska kom heldigvis :) men bestillinga blir det ofte av om dagan så pengan flyg læl om manj ligg på sykehus...

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja æ har pcn med på sykehus :))
Men æ e ikke så fan av å sitt så my på den egentlig :b Hehe
Å alt e klart te lillegull ska kom heldigvis :) men bestillinga blir det ofte av om dagan så pengan flyg læl om manj ligg på sykehus...

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja når man ligger her å kikker på nettet så ser man jo på alt man har lyst på, bestilt flere ting på ebay ;)

Back
Topp