Svangerskap utforbi livmor...

Pinklady

Andre møte med forumet
Hei, dette er mine første ord her [;)] Det jeg søker etter er andre som har hatt svangerskap utforbi livmora og som måtte fjerne den ene egglederen....lurer på hvordan det har gått senere med dere og når dere fikk mensen tilbake...Jeg fjernet den ene 4 januar. Har ikke fått mensen enda, og er veldig utålmodig fordi jeg skal prøve IVF...det kan jeg ikke før jeg har fått mens og tatt blodprøver. Kjempe fint hvis noen gidder å skrive til meg. [:)]
 
Kan desverre ikke hjelpe,ville bare ønske deg lykke til[:)]
 
pm er sendt [;)]
 
ORIGINAL: kate

Kan desverre ikke hjelpe,ville bare ønske deg lykke til[:)]
 
Jeg har hatt sv.utenfor livmoren,og fjernet den ene. Syklusen kom på skinner igjen ganske kjapt,og det var ikke noe problem å bli gravid.
Den egglederen som er igjen,tar jobben for den andre som ikke er igang.
Lykke til!
 
Hei. Takk for svar. Håper den andre egglederen gjør jobben sin[:)] Men hadde du hetetokter etter operasjonen? Jeg har hatt hetetokter på nettene og sovet dårlig. etter ca 1 mnd er det blitt bedre. Er så redd for at det er " overgangsalderen"...har nemlig veldig høy SFH...den har variert fra 33-5.. så egentlig et under at jeg ble gravid.
 
 
Kan ikke huske jeg hadde det.. bare luft i kroppen. har vært gravid 3 ganger etter opprasjon. og regelmessig syklus.
 
Back
Topp