Svangerskap utenfor livmor?

Himmelstøv

Forumet er livet
Idag har jeg dessverre fått tenkt en del.
Jeg blør og har mens smerter. Jeg har blødd siden torsdag forje uke og fredag fikk jeg positiv test. Så tok jeg en ny på søndag å den var sterkere. Legger med bilde av testene.

Men det som jeg nå lurer på er om jeg kan ha svangerskap utenfor livmor, for føler smertene er mer på venstre siden enn ellers. Vist du sjønner.
Mens smerter er der, men smertene sitter mest på venstre side.

Så hva tenker dere?
Den til venstre på bilde er søndags testen. Den på høyre er fra fredag.

Vedlegg

• Screenshot_2016-04-24-19-17-00.png
    Screenshot_2016-04-24-19-17-00.png
    940,4 KB · Visninger: 58
Har dessverre ingen beroligende svar å gi deg, men jeg vil råde deg til å dra til legen. Kanskje blir du henvist til ultralyd slik at du får sjekke hva dette er?

Ville tatt en tur til legen:) tror jeg ville ventet til onsdag, men nå er ikke jeg den som stresser så mye:p

Lykke til! Bra du drar itillfelle det er en exu for da er det bra man tar det tidlig. Håper du får gode nyheter ❤

Jeg hadde exu forrige gang.. Vist du misstenker at du har det, stå på ditt å få innvendig ul! Jeg ble ikke trudd på, og blødde mer og mer - smertene ble utholdelig til slutt og ene eggleder sprakk mens jeg var hjemme og blødde ut i buken. Livet mitt sto om minutt på veg til sykehuset der jeg ble hasteopperert og fikk flere enheter med blod.

Back
Topp