Svangerskap uten oppkast

Husfrue

Glad i forumet
Marsboerne2017
Julibarna 2019
Flere som har nådd 14 uker uten oppkast? Spør fordi det er så forventet at man skal være kvalm. "Hvis man ikke er kvalm er det bare å håpe på det beste". Jeg har vært uvel men det ble skrevet om til kvalme i helsekortet mitt.. Jeg har altså bekymret meg unødvendig! Er i uke 17 nå :) Frisk baby på UL i uke 12.

Jeg har heller ikke kasta opp, er vel 15+3 i dag tror jeg. Jeg har vært uvel/sjøsyk men det har aldri gått til oppkaststadiet :)

Ikke kasta opp noen av de tre gangene jeg har vært gravid :) bare vært litt uggen og småkvalm i starten hver gang. 14+2 nå :)

Jeg har ikke kastet opp en eneste gang :-) er 17+1 nå. Med forrige svangerskap friskt i minne (fødte for 1 år siden), var jeg redd jeg skulle bli dårlig denne gangen også, men så langt har jeg vært i tipp topp form. Er faktisk i mye bedre form og mindre sliten nå enn ved forrige svangerskap, selv om jeg har en 1-åring og er i 100 % jobb.

Ingen oppkast her heller, bare vært litt små-uggen/kvalm i starten :) 17+0 i dag. Har heller ikke hatt oppkast i de andre svangerskapene heller foruten kun 1gang i det ene svangerskapet!

Jeg har ikke kastet opp en eneste gang :) er 17+1 nå. Med forrige svangerskap friskt i minne (fødte for 1 år siden), var jeg redd jeg skulle bli dårlig denne gangen også, men så langt har jeg vært i tipp topp form. Er faktisk i mye bedre form og mindre sliten nå enn ved forrige svangerskap, selv om jeg har en 1-åring og er i 100 % jobb.

Så bra! Jeg venter vårt første nå, fikk diagnosen hyperremesis i uke 8, hadde da vært kvalmende kastet opp siden uke 5 og sliter fremdeles nå i slutten av uke 16! :wtf: Håper virkelig ikke det blir slik ved neste svangerskap! Godt å høre at noen slipper unna på nr 2 :happy:

Har vært skikkelig kvalm og hatt dårlig matlyst, men ikke kastet opp. Slik var det sist gang også. Nå 19 uker.

Jeg har ikke kastet opp og vært veldig lite kvalm. Litt uvel noen dager, ja, men ikke så ille. Er 14+4 nå

Flere som har nådd 14 uker uten oppkast? Spør fordi det er så forventet at man skal være kvalm. "Hvis man ikke er kvalm er det bare å håpe på det beste". Jeg har vært uvel men det ble skrevet om til kvalme i helsekortet mitt.. Jeg har altså bekymret meg unødvendig! Er i uke 17 nå :) Frisk baby på UL i uke 12.
Jada, har mitt andre svangerskap nå helt uten kvalme, trøtthet osv - alt gikk fint i første svangerskap, og alt var normalt på ultralyd i uke 12 denne gangen også (skal på oul i neste uke, regner med at alt står bra til denne gangen også :)), så manglende symptomer behøver ikke bety at noe er galt, kanskje er du bare blant det heldige mindretallet som aldri blir dårlige :)

Ikke kastet opp noe, og gjorde det heller ikke i forrige svangerskap :)

Samme her, er i uke 19 og har ikke vært annet enn bittelitt uggen helt i starten.

Jeg er i uke 15. Ikke kastet opp, men uggen innimellom. Heldig :)

Er i uke 21, og har ikke kjent noe kvalme i det hele tatt. Heller ingen trøtthet eller andre symptomer.

Ingen oppkast, verken nå eller med forrige :-) mer kvalm nå enn med andre, men ikke i nærheten av å kaste opp!

Har vært og er tidvis kvalm enda, men ikke kastet opp *bankibordet*

Back
Topp