Svangerskap og overvekt

Ser at du har fått mange gode svar her. Jeg var akkurat like nervøs for dette som deg da jeg ventet nr. 1. Ventet liksom på en "skjennepreken" eller noe på hver eneste kontroll, men den kom aldri. Faktisk virket det nesten som om jordmor kviet seg for å si at det var pga bmi-en min at hun bestilte glukosebelastning til meg. (og jeg har ikke 5 kg for mye, mer som 25) Men det er klart - det finnes mange rare dyr i arken, også i helsevesenet.

Vet noen hvor man får kjøpt gravidbukser (gravidklær generelt) når man har noen kilo for mye?

Vet noen hvor man får kjøpt gravidbukser (gravidklær generelt) når man har noen kilo for mye?
Asos har :) de er gode. Passer ikke de fra f eks HM så jeg har kjøpt derfra. Tightsene til HM går derimot greit.

Ikke er de så veldig dyre heller, syns det jeg har bestilt derfra har holdt bedre i stoffet enn f eks h&m sitt. Her er den buksa jeg har bestilt nå, har bare fått prøvd den på (pga kvalme, orker ikke stramme klær enda):

http://www.asos.com/asos-maternity/...lack-with-over-the-bump-waistband/prd/8109276

Den var kjempefin! [emoji2]Jeg skal ta meg en runde der inne når jeg har krefter til det (sliter med hypermesis), og finne meg litt klær [emoji4]

Back
Topp