Svangerskap etter fler senaborter (Har også postet denne i skjult)

Mamima

Glad i forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Junispirene24❤️
Er det noen som har fått en frisk baby, uten komplikasjoner etter å ha hatt flere senaborter?

Vi mistet en for 2år siden (trisomi 13), å en for 3mnd siden.

Vi har begynt og prøve igjen, men etter vi mistet hun siste var det veldig vanskelig og finne årsaken.
De fant (etter et hav av tester) en genfeil i navlesnora (som ikke har et navn da det er en av mange så vidt jeg forstod) har vært knyttet til alt fra autisme til alvorlig missdannelser.
De fant ingeting fysisk i veien med baby.

Jeg merker jeg er veldig redd for at det skal være noe "usynlig" igjen.
Den værste tanken er den om at alt skal virke fint, å vi mister i krybbedød.

Dette stresser meg så jeg blir helt kvalm, samtidig som at ønsket om en baby til er så sterkt.

Dette er skummelt og forvirrende.
 
Har ingen erfaring og står selv midt oppi sorgen og fortvilelsen av en senabort. Men føler på de samme tingene. Vi ønsker oss så ett barn til men frykten…. Er lovet, det ligger skriftlig journalen min, tett oppfølging om vi ønsker å prøve men er fortsatt livredd.
Er tilbudt utredning av meg/oss også men siden jeg har tre friske barn fra før tror de det kommer av alderen min. Fyller 39 år i år.
 
Jeg hadde senabort i uke 20, vi valgte å ikke teste for å finne ut årsaken, men lille var alvorlig misdannet og hjertet sluttet å slå. Hadde en spontanabort etter det en stund etterpå, men det var for tidlig til å vite hvorfor.

Fått en helt perfekt baby etter begge disse tilfellene. Skal sies at jeg fikk god oppfølging i svangerskapet!

Det er absolutt håp for deg!

Sender deg en god klem.
 
Har ingen erfaring og står selv midt oppi sorgen og fortvilelsen av en senabort. Men føler på de samme tingene. Vi ønsker oss så ett barn til men frykten…. Er lovet, det ligger skriftlig journalen min, tett oppfølging om vi ønsker å prøve men er fortsatt livredd.
Er tilbudt utredning av meg/oss også men siden jeg har tre friske barn fra før tror de det kommer av alderen min. Fyller 39 år i år.
Vi har også 2 friske barn fra før, å legen klør seg i hodet. Dette skjedde når jeg var 32 og 34, så de mener alder ikke spiller så voldsomt inn riktig enda. Man må nok rett og slett bare satse og håpe det går veien denne gangen. Selv om det er grusomt og gå sånn og være stresset og redd for gjentakelse:Heartred
 
Jeg hadde senabort i uke 20, vi valgte å ikke teste for å finne ut årsaken, men lille var alvorlig misdannet og hjertet sluttet å slå. Hadde en spontanabort etter det en stund etterpå, men det var for tidlig til å vite hvorfor.

Fått en helt perfekt baby etter begge disse tilfellene. Skal sies at jeg fikk god oppfølging i svangerskapet!

Det er absolutt håp for deg!

Sender deg en god klem.
Håpet er der med det er frykten også. Så godt og høre at dere fikk regnbuebabyen deres:Heartred

Teorien min er st dette skjer ofte, men stort sett ender det i tidlig sa, så man ikke har statistikk på hvor ofte det faktisk er tilfellet.
 
Back
Topp