Svakt resultat, men....

Annanna

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
...det kan vel være håp, eller? :) Lørdag for 2 uker siden hadde jeg positiv EL test, kjempe positiv søndag, samleie samme dag, og mandag kom det mengder med slim. Jeg fikk influensa søndag kveld, så det ble med det forsøket.. Her om dagen fikk jeg innmari vonde bryster, så jeg sjekka i går for moroskyld, og fikk en sterk "negativ" og en svak "positiv" på billigtest og clearblue test. I dag var den noe sterkere, men ikke mye. Jeg har hatt sykluser på 34-36 dager, så det er ikke sikkert mensdagen er før i morra... Jeg er såå redd for at den kommer! Tenkte å kjøpe en digital test i morra og teste på tirsdag om den ikke har kommet enda :) Termin blir isåfall 4 desember ifølge terminkalkulatoren.
 
En strek er en strek Jeg tror spiren sitter hos deg.
 
Krysser fingrene! I så fall har vi termin samme dag:-)))
 
Jeg begynner å bli litt skeptisk :/ hadde bittelitt blodig utflod i går, kjempevondt i magen, og litt småblødning i dag, men ikke særlig vondt da.. Menmen, man får vel bare ta det som det kommer :)
 
Jeg skulle forresten muligens ha hatt mensen i dag (litt ustabil syklus), så det kan jo bare være i forbindelse med det. Leser at det ikke er uvanlig.. Men man blir jammen gal av å lese for mye. Hehe
 
Lykke til :)
 
Takk takk :) clearblue viste 2-3 uker i går, og noe mer blod kom det ikke. Men frykten er der enda, så jeg greier ikke heeelt å håpe enda.
 
Back
Topp