Svakt positiv test

Lærerspiren

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Sensommerbarna 2016
Nå håper jeg denne testen er rett, for da kan jeg endelig si: vi er med i gjengen! :)I såfall har vi termin 13.januar ♥ Dagen etter storesøster

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1398628323515.jpg
    1398628323515.jpg
    35,6 KB · Visninger: 64
  • 1398628340580.jpg
    1398628340580.jpg
    30,5 KB · Visninger: 62
Gratulerer og velkommen:)

Sent from my iPad using BV Forum

Ånei, kanskje den var falsk positiv :( tok 3 tester i dag som alle er negative.

Nå håper jeg denne testen er rett, for da kan jeg endelig si: vi er med i gjengen! :)I såfall har vi termin 13.januar ♥ Dagen etter storesøster

Jeg synes jeg kan se en antydning til strek, men jeg ser ikke farge på den og jeg synes ikke den er riktig plassert. Kom streken innen tidsfristen?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Ånei, kanskje den var falsk positiv :( tok 3 tester i dag som alle er negative.

Oi, så ikke denne før jeg hadde svart på den første. Så utrolig trist at de var negative i dag. Vet du hvilken dag du hadde eggløsning?

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Kom innen tidsfristen og har rett farge, jeg syns den ser rett plassert ut. Er to svale streker der ;) Eggløsning rundt den tyvende, forventer mens i slutten av denne uka.

Kom innen tidsfristen og har rett farge, jeg syns den ser rett plassert ut. Er to svale streker der ;) Eggløsning rundt den tyvende, forventer mens i slutten av denne uka.

Ok, det er bra den er sånn i virkeligheten. Jeg klarer bare ikke se det på bildet. Så du er bare 7-8 dpo nå? Det er jo vanvittig tidlig å teste nå, så kanskje det var uvanlig mye fargestoff i den i går og at det rett og slett bare er for tidlig enda? Håper du får strek om noen dager igjen :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Ok, det er bra den er sånn i virkeligheten. Jeg klarer bare ikke se det på bildet. Så du er bare 7-8 dpo nå? Det er jo vanvittig tidlig å teste nå, så kanskje det var uvanlig mye fargestoff i den i går og at det rett og slett bare er for tidlig enda? Håper du får strek om noen dager igjen :D

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Håper det! Med jentungen testa jeg sterkt positiv 11 dpo og forgje svangerskap 8dpo :) Har symptomer så tror denne mnd er vår, så fram til at spiren holder fast i ni mnd denne gangen ♥

Back
Topp