Svakt farget utflod

Ballettien

Glad i forumet
Mailykke 2018
Nå knyter det seg i magen.. har IKM i dag og fikk nå svakt farget utflod når jeg tørket meg. Veldig svakt, men nok til at hele sa'en min passerer i revy og jeg har lyst å begynne å gråte...
 
Jeg hadde også en svak farget nesten oransj utflod ved ikm, men det kom bare 2 ganger på papiret så var det over :) leste at det er normalt ved ikm
 
Jeg tenker at dersom du er rundt IKM så kan det være en logisk forklaring. Skjønner at du blir redd, men håper det er uskyldig!
 
Jeg hadde også litt mer rosa utflod på IKM, trodde egentlig det var mensen som kom,men så kom det ikke mer, og to dager senere testet jeg positivt :)
Tror det er vanlig å få litt blod/blodig utflod rundt IKM
 
Takk for at dere tar dere tid til å svare ❤️❤️ det har ikke vært noe mer etterpå, så håper det holder seg borte ☺️
 
Krysser fingrene for at det ikke er noe gale, og at spiren sitter godt :)
 
Jeg hadde selv lettere blødninger bare en dag ved Ikm, trodde jeg hadde en ny kjemisk men neida:)
Er vanlig, festeblødning sa legen det var og det visste jeg jo egentlig å da:happy:
Hadde det også ved førstemann og ble nervøs begge gangene:nailbiting:
 
Jeg hadde selv lettere blødninger bare en dag ved Ikm, trodde jeg hadde en ny kjemisk men neida:)
Er vanlig, festeblødning sa legen det var og det visste jeg jo egentlig å da:happy:
Hadde det også ved førstemann og ble nervøs begge gangene:nailbiting:
Var det mye blod? Det begynte med et par røde tråder i utfloden i dag når jeg tørker meg, nå i kveld er det litt mer rødt blandet i utfloden.. er så bekymret nå :(
 
Var det mye blod? Det begynte med et par røde tråder i utfloden i dag når jeg tørker meg, nå i kveld er det litt mer rødt blandet i utfloden.. er så bekymret nå :(
Det var tydelig blod på papiret når jeg tørket meg, men ikke like kraftig som ved en mens da.
Og det var gjennom hele dagen egentlig.
Krysser fingrene for deg at spiren vil sitte:happy:
 
Back
Topp