Svakere tester

Haha skjønner jeg kjempegodt.. jeg testet så mye som 4 (!!!) til dagen når jeg ikke trodde det gikk veien her, så jeg skal hvertfall ikke si noe:pÅh det er så fælt å ikke vite! Men det høres ut som en veldig god plan, krysser fingre og tær for at du får 2-3 på søndag :Heartred
hahah ja, holder meg selv i skinnet for å ikke ta my digital test idag :p
 
Den ene gangen det gikk galt her den ene gangen og testene mine ble svakere så ble de sånn her den dagen jeg skulle vært 5+0 og 5+1 received_1193749770822763.jpeg

Begynte å blø dagen etter.
 
Når kan man teste for å få 2-3 på clearblue? Testet 1-2 på tirsdag og da var jeg ca 3+6 :)
 
Jeg fikk 2-3 i dag, men jeg er 4+5 da.
 
Synes det er litt skummelt nå helt i starten. Testet positivt med make sure mandag denne uka, testene økte i styrke og tok digital på fredag. Skulle sjekke med strimler i går og i dag(ja, jeg vet det er teit), men de var ikke så sterke som forventet. Skal ta hcg hos fastlege i morgen, men så bekymret for at dette ikke går likevel. Er 4+2, så sjansen for kjemisk er fortsatt tilstede...

Måtte bare lufte litt.
 
Synes det er litt skummelt nå helt i starten. Testet positivt med make sure mandag denne uka, testene økte i styrke og tok digital på fredag. Skulle sjekke med strimler i går og i dag(ja, jeg vet det er teit), men de var ikke så sterke som forventet. Skal ta hcg hos fastlege i morgen, men så bekymret for at dette ikke går likevel. Er 4+2, så sjansen for kjemisk er fortsatt tilstede...

Måtte bare lufte litt.
Kjenner følelsen, krysser fingrene for at det går bra for deg :Heartpink Jeg har sluttet å teste da mine billig tester varierer sånn i styrke og noen dager er de svakere og andre dager er de sterkere, så lenge det er en strek der så er den jo positiv! Jeg har en digitaltest jeg skal ta i løpet av uken som kommer eller uken etter også får jeg sjekke med legen om de har noe ledig når jeg er hjemme igjen så jeg også får testet hcg, har troa på at det går bra denne gangen:Heartpink
 
Kjenner følelsen, krysser fingrene for at det går bra for deg :Heartpink Jeg har sluttet å teste da mine billig tester varierer sånn i styrke og noen dager er de svakere og andre dager er de sterkere, så lenge det er en strek der så er den jo positiv! Jeg har en digitaltest jeg skal ta i løpet av uken som kommer eller uken etter også får jeg sjekke med legen om de har noe ledig når jeg er hjemme igjen så jeg også får testet hcg, har troa på at det går bra denne gangen:Heartpink

Ja, skal ikke ta flere teststrimler jeg heller. Hcg hos legen i morgen, så får vel svar der på tirsdag kanskje. Men håper at det sitter enda :Heartred

Krysser fingrene for deg også! :Heartred:dummy1:
 
Back
Topp