Svakere tester...

Hestehaler123

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Hmmm... Føler testene blir svakere... Føler meg fortsatt gravid, men merker jeg blir usikker... Har mistet 4 ganger før...

Er det billigstrimler? Og hvor langt er du på vei?

Jeg er 4+2. Er 100 prosent sikker på eggløsningen, for jeg testet, og jeg merker el veldig tydelig. Og jeg har helt fast 28 dagers syklus. Jeg fikk en sterk test på ettermiddagen på fredag. Da var jeg 3+5. Så testet jeg søndag, i går og i dag på morgenen, og de er mye svakere... Billigtester ja... Ikke strimler, men de billigste som ikke er strimmel...

Jeg er 4+2. Er 100 prosent sikker på eggløsningen, for jeg testet, og jeg merker el veldig tydelig. Og jeg har helt fast 28 dagers syklus. Jeg fikk en sterk test på ettermiddagen på fredag. Da var jeg 3+5. Så testet jeg søndag, i går og i dag på morgenen, og de er mye svakere... Billigtester ja... Ikke strimler, men de billigste som ikke er strimmel...
Er i litt sammen situasjon! Mulig det er ulik mengde fargestoff i testene:) man skal jo egentlig ikke bruke g-tester som indikasjon på mer hcg:) får håpe på det beste:)

Jeg har også bare hatt svake tester...brukt en formue på diverse tester. Alle blir svakt positive. Har testet siden fredag. og de ser ikke ut til å bli sterkere. Ble så stresset av alt jeg leser her ifb med sterkere streker, så tok en digital for å slippe å tolke. Den ble heldigvis positiv med 1-2 uker. Jeg er trolig 4+0 i dag, men har sykluser fra 29-33 dager og termin er beregnet ift 28 dager. Så kan være to dager kortere.

Back
Topp