Svakere tester i uke 5

Mammatilto91

Håper på en spire <3
Hei! Har hatt fin stigning på RFSU test ofte strimlene.. inntil i går, da var den svakere, og kanskje hakket svakere igjen i dag. Noen som har opplevd det? Får fortsatt gravid 2-3 med cbd. Ingen magesmerter eller blødninger, men blir så bekymret (5+3 i dag) ...
8d847ec7ee07ae0ddcfb2a1a0cf95302.jpg

Dette er de tre første ..
c7ac7ec0875b8517b85789a46147f66a.jpg

Fikk denne i forigårs:-)

68d4c83b007f8f6db0668fc33d2470d0.jpg

Og denne i dag [emoji15] kjenner jeg blir så bekymret...

Skjønner at du blir bekymret da ja :/
Har urinen vært like sterk hele tiden? Det kan nemlig bety en del :)

Syns det er bra stigning jeg. Kan være fargestoffet i testene som varierer litt også [emoji4]

Det kan være forskjell på hvor konsentrert urinen var i går og i forigårs feks?
I tillegg kan ulike strimler gi ulik styrke på samme urin.
Disse er fra 9dpo, tatt på samme urin, og som du ser er streken på nederste test mye tydligere, selv om bilde av begge testene er innafor tidsfristen :)
9b3c953a4d9c4363c8b5f41b1eb89df2.jpg

Det kan være forskjell på hvor konsentrert urinen var i går og i forigårs feks?
I tillegg kan ulike strimler gi ulik styrke på samme urin.
Disse er fra 9dpo, tatt på samme urin, og som du ser er streken på nederste test mye tydligere, selv om bilde av begge testene er innafor tidsfristen :)
9b3c953a4d9c4363c8b5f41b1eb89df2.jpg

Ja, men begge skal være tatt på
Morgenurin.. derfor jeg ikke skjønner noe :/ Er jo såpass langt også, at en skulle tro at stigningen bare fortsatte ..

Ja, men begge skal være tatt på
Morgenurin.. derfor jeg ikke skjønner noe :/ Er jo såpass langt også, at en skulle tro at stigningen bare fortsatte ..

Kan likevel variere etter hvor mye du har drukket kvelden i forveien også :)
Satser på at streken er sterkere igjen i morgen :)

Kan likevel variere etter hvor mye du har drukket kvelden i forveien også :)
Satser på at streken er sterkere igjen i morgen :)

Har ikke flere tester igjen, og heller ikke penger til det.. Reiser på ferie også, så får ikke reist til legen å målt der heller ..:/ Æsj, for noen bekymringer [emoji51]

Håper det snur og blir sterkere igjen!
Om det er til utlandet du skal på ferie, så er det ogte svært billige tester å få tak i :) Bare et tips ;)

Har ikke flere tester igjen, og heller ikke penger til det.. Reiser på ferie også, så får ikke reist til legen å målt der heller ..:/ Æsj, for noen bekymringer [emoji51]

Da krysser vi fingrene for at stigningen fortsetter selv om du ikke får testa ;)

Så herlig!! :D
Jeg har sterkere tester på kvelden enn på morgen, så dette med morgenurin kan definitivt være oppskrytt ;)

Så herlig!! :D
Jeg har sterkere tester på kvelden enn på morgen, så dette med morgenurin kan definitivt være oppskrytt ;)

Hm... ja, testet jo positiv ca 9-10 dpo på kveldsurin. Det var med babyplan sine som har sensitivitet på 10 da vell og merke [emoji108] Rart hvor mange bekymringer de testene skal gi.. Har hele tiden lovet meg selv å slutte, men nåå tror jeg at jeg får stole på at jeg er gravid [emoji23]

Ettermiddagsurinen er alltid best her på tester! Ser at testen ble bedre! Dette går nok veien skal du se [emoji173]️

Back
Topp