Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det jeg tenkte også! Prøv igjen senere i ettermiddagPrøv igjen i ettermiddag eller i morgen ettermiddag. Flere her inne får sterkere tester på ettermiddagen /kvelden faktisk
Jeg leste forresten også at det kan være store variasjoner på testene i samme pakke til og med, så det trenger ikke ha noe betydningEr 4+2 å syns testene er svakere i dag,så mister litt trua..Vis vedlegget 171728
Mistet tre ganger tidlig før jeg ble gravid med lisja, så frykten for at det ikke skal gå bra er der..Jeg leste forresten også at det kan være store variasjoner på testene i samme pakke til og med, så det trenger ikke ha noe betydningEr du veldig utrolig så kan du jo be om blodprøve, men har du noen grunn til å være bekymret for at dette ikke skal gå bra?
Da forstår jeg: men de nye testene dine ser jo fine utMistet tre ganger tidlig før jeg ble gravid med lisja, så frykten for at det ikke skal gå bra er der..
Det er nok lurtFikk litt sterkere strek i ettermiddag så nå skal testene få ligge til jeg skal ta siste digital 5+1![]()
Snek meg til en strimmel utpå dagen i dag, betydelig sterkere i dag enn i gårDet er nok lurt![]()