Svakere tester i dag..

Loca79

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Sommerfuglene 2017
Er 4+2 å syns testene er svakere i dag,så mister litt trua..ImageUploadedByBV Forum1460613292.296062.jpg

Tok denne i går ettermiddag ImageUploadedByBV Forum1460615704.860461.jpg

Prøv igjen i ettermiddag eller i morgen ettermiddag. Flere her inne får sterkere tester på ettermiddagen /kvelden faktisk

Kan være forskjellig fargestoff og.
Ikke samme test men.
Jeg tok denne på 4+1, og et par timer senere tok jeg digital som viste 2-3.
Strimmel var sterkere dagen før.
Så det trenger ikke ha noen betydning;)
1460616155424.jpg

Er 4+2 å syns testene er svakere i dag,så mister litt trua..Vis vedlegget 171728
Jeg leste forresten også at det kan være store variasjoner på testene i samme pakke til og med, så det trenger ikke ha noe betydning :) Er du veldig utrolig så kan du jo be om blodprøve, men har du noen grunn til å være bekymret for at dette ikke skal gå bra?

Jeg leste forresten også at det kan være store variasjoner på testene i samme pakke til og med, så det trenger ikke ha noe betydning :) Er du veldig utrolig så kan du jo be om blodprøve, men har du noen grunn til å være bekymret for at dette ikke skal gå bra?
Mistet tre ganger tidlig før jeg ble gravid med lisja, så frykten for at det ikke skal gå bra er der..

Fikk denne nå,2,5t siden jeg var på do sist..så noe stigning er det:)
Fikk 1-2 på søndag:)ImageUploadedByBV Forum1460622317.992367.jpg

Tok disse samtidig ImageUploadedByBV Forum1460623531.607746.jpg

Jeg har hatt store variasjoner på testene. Og mange mer sterke på ettermiddag:)

Kan være forskjell i fargestoffene. Det er ikke heldig å ta mange tester for å sammenligne. Det skaper mer bekymring enn glede. Snakker av erfaring ;) Det er noe med å stole på kroppen sin og tenke at man får faktisk ikke gjort noe mer nå. Nå må vi vente å se hva som skjer :)

Fikk litt sterkere strek i ettermiddag så nå skal testene få ligge til jeg skal ta siste digital 5+1:)

Jeg fikk soleklart sterkere tester på formiddag/kveld :-)

Det er nok lurt :)
Snek meg til en strimmel utpå dagen i dag, betydelig sterkere i dag enn i går:D

Men nå skal jeg prøve å vente til tirsdag:)

Back
Topp