Svakere streker..

Sola

Betatt av forumet
Huff, ja jeg vet at man burde slutte å teste når man har fått positiv test. Men jeg hadde igjen så mange billigstrimler at det er ikke bare bare å la de være :p men så er det sånn att i går og idag er strekene blitt svakere på testene.. Så da klarer jo ikke jeg å la være å tenke att dette ikke går veien.. Er 16 dpo idag.
Noen med lignende erfaring på både godt og vondt...?
 
Hvor mye svakere da? Har du bilde til og sammeligne med? Vil du legge det ut? Du har ikke blødd eller noe du sant?
 
Gjorde den samme feilen som deg for en stund siden :p skulle aldri tatt den testen.. har kastet resten som var igjen i søpla nå! Tror ikke det har så mye å si :)
 
Mine ble svakere da jeg mistet sist. Mistet 4+5 de gikk fra å slå ut på cbd og ble gradvis svakere dag for dag, til den ble så å si helt borte. Da kom mensen
 
Huff, ja jeg vet at man burde slutte å teste når man har fått positiv test. Men jeg hadde igjen så mange billigstrimler at det er ikke bare bare å la de være :p men så er det sånn att i går og idag er strekene blitt svakere på testene.. Så da klarer jo ikke jeg å la være å tenke att dette ikke går veien.. Er 16 dpo idag.
Noen med lignende erfaring på både godt og vondt...?
Tror ikke du skal tenke så mye på det. Bestilte 20 G-tester rett før jeg ble gravid så har også testet mye mer en jeg burde. Testene mine svinger også i styrke. Tror kanskje det er mindre fargestoff i noen av testene som gjør at de blir svakere. Den testen jeg tok i dag er til og med kontrollstreken svakere.
 
Hvis de bare svinger er det ikke noe fare, men hvis de minker hele tiden ville jeg kontakt lege og fått målt hcg
 
Ånei!! Huff.. håper det er en uskyldig blødning som stopper igjen like fort som den kom. Klem <3
 
Der var det nok gjort for nå blør jeg også :(

Nei gi deg :-( e det sant! Nå fikk jeg ordentlig vondt av deg..... Det var kanskje en mening med at du plutselig fikk det iver deg at du skulle teste da.... Fysj nå vil jeg også teste..... Sender deg massevis av klemmer og håper at den dumme blødninger stopper fortere enn svint!!!! <3
 
Takk skal dere ha, men jeg er rimelig sikker på att det er over for denne gang. Lykke til dere andre:)
 
uff dette var trist å lese :(
 
Så trist :-( håper ny spire sitter fort igjen hvis du har mistet nå :)
 
Utrolig trist å lese :( Håper spiren sitter fort igjen for dere. Klem
 
Back
Topp