Hei dere,
Jeg er 19 dpo idag (4+5) og testene mine har steget fint siste uka, og blodprøven hos legen forrige uke viste god stigning.
Men igår og nå idag fikk jeg disse testene:
Jeg har aldri vært gravid før, og aldri sett noen positiv test før denne runden, så lurer bare på hos dere som er mer erfarne enn meg - er løpet kjørt nå? Mister jeg, eller er dette innenfor normalen og kan variere sånn? (Og er nettopp grunnen til at man ikke kan bruke strimler for å måle stigning?
)
Jeg synes urinen så like konsentrert ut som andre morgener, så tror ikke det er det.
Jeg er 19 dpo idag (4+5) og testene mine har steget fint siste uka, og blodprøven hos legen forrige uke viste god stigning.
Men igår og nå idag fikk jeg disse testene:
Jeg har aldri vært gravid før, og aldri sett noen positiv test før denne runden, så lurer bare på hos dere som er mer erfarne enn meg - er løpet kjørt nå? Mister jeg, eller er dette innenfor normalen og kan variere sånn? (Og er nettopp grunnen til at man ikke kan bruke strimler for å måle stigning?
)Jeg synes urinen så like konsentrert ut som andre morgener, så tror ikke det er det.

Last edited:

men det blir ikke noe mere tester fremover. Og ja, du har heeelt rett. Risikoen for eneggede er jo nesten ikke tilstede, blir evt toeggede dersom det skulle blitt noe. Får krysse fingrene for at minst ett hjerte slår.