Svake tester...

*Carrie*

Forelsket i forumet
Mulig dette er feil sted å poste det, men er jo mange av dere som har testet positivt som er her inne ennå.
Jeg tok en vanlig cb i går (rugedag 13), som ble positiv, og streken var ganske så tydelig. I går kveld tok jeg en billigtest, den også positiv, men ikke så veldig sterk. I dag tidlig tok jeg en cb digital, som viste gravid. Og en billigtest, heller ikke den i dag ble så veldig sterk. Bekymrer meg litt at billigtestene ikke blir så sterke. Noen av dere andre som fikk svake billigtester til å begynne med? Er så bekymret for at noe kanskje ikke er som det skal... 

cb testene er nok de du bør stole på.
etter så mange pos tester så gratulerer så mye!!!!
lykke til videre :)

Her er det bare å si; Gratulerer så mye med spiren!! [;)]

Det er ikke uvanlig at testene er svake i begynnelsen. Om du har flere tester, så kan du jo vente et par dager og ta en ny med morgenurin, du vil da se at den blir sterkere.

En positiv test lyger ikke! Gratulerer [:)]

ORIGINAL: babyT

Det er ikke uvanlig at testene er svake i begynnelsen. Om du har flere tester, så kan du jo vente et par dager og ta en ny med morgenurin, du vil da se at den blir sterkere.

Jeg har vært på legesenteret og tatt en blodprøve i dag, så jeg får nok svar på den i morgen. Hva er normalt hcg nivå 14 dager etter innsetting? Klarer ikke helt å forstå at vi virkelig har klart det, så er nok derfor jeg er litt bekymret... Hadde dere som er gravide masse symptomer til å begynne med?

Du kan nok slappe heilt av, du er gravid! Ellers ville den ikkje vist svak positiv i det heile. svak strek - sterk strek skal visst bety det samme, men hcg nivået er ikkje alltid så høgt med ein gong. det er vertfall min erfaring.

Gratulera!

ORIGINAL: Carrie_81

Jeg har vært på legesenteret og tatt en blodprøve i dag, så jeg får nok svar på den i morgen. Hva er normalt hcg nivå 14 dager etter innsetting? Klarer ikke helt å forstå at vi virkelig har klart det, så er nok derfor jeg er litt bekymret... Hadde dere som er gravide masse symptomer til å begynne med?

vet ikke hva det er 14 dager etter innsetting, men mitt lå på 1307 tre uker etter innsetting.

Ta en titt i dagboken min så ser du nok fortsatt noen av testene mine, jeg startet med de med 2 strekr, billigtester, på dag 10 etter egguttak var den såvidt synlig, ble sterkre men ikke så mye ettersom dagen gikk. Men var sterk til slutt da....husker ike hvor mange av testene jeg har lagt inn, men de fra føste tiden skal være er.

ORIGINAL: Carrie_81

Hos meg var den på 93 om jeg ikke husker feil på dag 12 etter innsett, dvs 14 dager etter uttak...

Back
Topp