Svake tester

Prøverpåentil

Flørter med forumet
Noen som har hatt svake tester hvor det har gått bra? Hadde en tidlig SA/på grensen til kjemisk i juli. Hadde aldri veldig sterke tester. Skal ta hcg blodprøver i dag og torsdag. 14 dpo i dag. Makesure tester. Utenom en babyplan tidlig. ser streken er litt tydeligere i dag, men fortsatt svak… er kun 2 dager etter IKM. Er så bekymret etter siste runde.
IMG_0068.jpeg

Slike tester for meg betyr alltid kjemisk graviditet dessverre <3

Noen som har hatt svake tester hvor det har gått bra? Hadde en tidlig SA/på grensen til kjemisk i juli. Hadde aldri veldig sterke tester. Skal ta hcg blodprøver i dag og torsdag. 14 dpo i dag. Makesure tester. Utenom en babyplan tidlig. ser streken er litt tydeligere i dag, men fortsatt svak… er kun 2 dager etter IKM. Er så bekymret etter siste runde. Vis vedlegget 468164
Hvis du ser på dpo 12 og 14 så har den blitt sterkere. Men var veldig lite sterkere, da. Makesure er jo dårlig på fargestoff. Er du sikker på dpo?

Hvis du ser på dpo 12 og 14 så har den blitt sterkere. Men var veldig lite sterkere, da. Makesure er jo dårlig på fargestoff. Er du sikker på dpo?
Jeg hadde positiv eggløsningstest 11/8. så har regnet at jeg sannsynligvis hadde eggløsning dagen etter. Men usikker på om det stemmer helt.

Hvis du virkelig hadde eggløsning 12/8, så er det dessverre veldig usannsynlig at dette er en vellykket gravididet :sorry: Men man vet jo aldri med sånne selvtester, mulig kroppen ikke fikk til eggløsning og at den kom senere! Lykke til:Heartred

Med positiv eggløsningstest og medfølgende positive graviditetstester er det vel sannsynlig at jeg har hatt eggløsning. Men regner med at det er kjemisk/SA denne gangen og.

Har skjedd med meg at jeg har fått positive el tester og så har jeg trodd jeg hadde el. Og så en uke senere har jeg fått positive el tester igjen, og først da fått eggløsning. Det er jo mulig at noe sånt kan ha skjedd deg. Men hvis du er sikker på el-dag så er det gjerne litt for svake tester nå til at det kan bli noe :Heartred Håper litt til for deg!

Har skjedd med meg at jeg har fått positive el tester og så har jeg trodd jeg hadde el. Og så en uke senere har jeg fått positive el tester igjen, og først da fått eggløsning. Det er jo mulig at noe sånt kan ha skjedd deg. Men hvis du er sikker på el-dag så er det gjerne litt for svake tester nå til at det kan bli noe :Heartred Håper litt til for deg!
Da skjønner jeg hva du mener. Takk ❤️ håper litt til her og

Hos meg hadde det betydd kjemisk, men jeg har som regel en høy hCG-stigning i mine friske svangerskap❤️

Det er så utrolig tøft. Har du fått noe hjelp? Jeg fikk henvisning til privat gyn med offentlig avtale. Venter på time der
Jeg har akkurat søkt hjelp på Spiren i Trondheim faktisk, så vi skal dit nå i september. Vi har ikke prøvd SÅ lenge (pp 10), men siden vi vil ha gjerne 2-3 stk så føler jeg vi har det litt travelt (er 33 år gammel). Har blitt gravid 3 ganger på de 10 pp, men blir alltid kjemisk :banghead:

Back
Topp