Svake tester?

mariolau

Forelsket i forumet
Hei, har fått positive graviditetstester, men synes de er så svake Er det noen som har fått svake tester som det har gått bra med?

Åå så bra, det letter;) er veldig tidlig også, ca3 uker Og 4 dager. Det er vell ikke vits i å fortsette å teste hver Dag heller;)

jeg testet svakt 3+2 og sterkere dagene etter det. Gratulerer :)

grattis :)
test igjen om en uke ;)

Gratulerer så mye!
Kjør på med en ny test neste uke !!

Takk jenter, ser tydelig to streker, men den er ikke Like sterk som kontroll streken? Har det noe å si?

bare om det er en EL test . på gravi test er en strek, en strek

mariolau skrev:
Takk jenter, ser tydelig to streker, men den er ikke Like sterk som kontroll streken? Har det noe å si?

Stressa litt med styrkeforholdet på strekene jeg også, men tok en digital på testdato, og der sto det gravid 2-3! Anbefaler virkelig digitale tester etter IKM, så slipper man å tolke tester!!! (På billigstrimmlen var teststrek svakere enn kontrollstrek samtidlig som den digitale ga utslag på Gravid 2-3. Bilde ligger i IKM uke 45 tråden på FS)

Satser også på at en strek er en strek!!!

Tok en digital nå, den viste gravid 1-2, så kan jo stemme det Når jeg hadde positiv el test den 28/10;) Krysser bare fingrene nå;)

mariolau skrev:
Tok en digital nå, den viste gravid 1-2, så kan jo stemme det Når jeg hadde positiv el test den 28/10;) Krysser bare fingrene nå;)

Kom deg inn på juli nå frøken!!!
Har sniki meg inn der jeg!!!

Back
Topp