Svake tester? Hypotese: galskap

Katinka

Glad i forumet
♡Junigull 2016♡
Hei jenter :greet025

Jeg tester kanskje litt vel mye, og så fikk jeg helt noia i dag morges da testen min var svakere enn den jeg tok i går ettermiddag. Etter noen små sammenbrudd på jobb, tok jeg en ny test nå når jeg kom hjem. Kunne dere tatt en titt? CAM00321.jpeg Jeg mistenker at jeg kanskje er litt på bærtur, på randen av galskap til og med :rendeer
 
Syns de såg veldig bra ut jeg:) hadde også et par sånne tester der jeg innbilte meg jeg ikke så nok stigning. Men det har gått helt fint altså:) går vel litt I bølger den stigningen kanskje? Og er jo tydelig forskjell på testene også og mengden fargestoff.
 
Syns de ser fine ut :)
 
Kan man endelig måle stigning korrekt med slike? Jeg fikk bare svak strek på tidligstrips som skulle måle 10ml/l (?) men fikk utslag på CB digital. Undret alltid på hvorfor jeg ikke fikk sterkere strek på strips. Det var jo også etter ikm
 
Tror ikke man kan det egentlig. Nå har alle testene mine samme lot-nummer, så da har de kanskje samme fargemengde i seg, og kanskje samme sensitivitet? Jeg er bare så redd or å miste at jeg er blitt sprø!
 
Det er jo sant :) Men det er mye styr med legetimer da, håper på supersterk strek om noen dager :D
 
Min hadde skyggestrek 7dpo...men 8dpo var den blendahvit... Og så tok den seg opp igjen... Mener å ha lest at den øker annhver dag eller noe..
 
En anelse sterkere test i dag, tror ikke jeg har tisset i natt engang. Kanskje de ikke blir sterkere? Hcg står vel ikke på stedet hvil vel, det går vel ned hvis noe er galt?
 
Min hadde skyggestrek 7dpo...men 8dpo var den blendahvit... Og så tok den seg opp igjen... Mener å ha lest at den øker annhver dag eller noe..
Oi, da hadde jeg vært skuffa 8 dpo altså. Så bilde av testen din 7 dpo under Våre bilder nå. Var jo ikke vanskelig å se den streken heller!
 
Jeg prøvde en av mine tidligtester for morro i dag. Tror kanskje jeg faktisk fikk litt svakere stek enn forrige gang! Blir skremt selv, selv om det sikkert ikke er noe :)
Skal prøve en cb digital til uka, for å sjekke uketallet :)
 
Jeg tok en ny test med utvannet urin, bare fire timer etter den forrige, og den ble like sterk. Da tror jeg det må være noe med mengden fargestoff, og er egentlig veldig lettet :)
Edit: Test med samme lot-nummer ga mye sterkere strek to dager senere. Forvirra!
 
Last edited:
Oi, da hadde jeg vært skuffa 8 dpo altså. Så bilde av testen din 7 dpo under Våre bilder nå. Var jo ikke vanskelig å se den streken heller!

Jeg var vel egentlig det å...men samtidig syntes jeg det var rart det dukket opp noe på 7 om det ikke var noe... Vært streker siden da..så da går det bra ;)
 
Jeg tror ikke du kan regne med kjempestor forskjell innenfor det som neesten er samme døgn ;) Syns den lengst til høyre ser sterkest ut, da.
 
Mente å huske fra tidligere at jeg alltid kunne se stigning, helt til teststreken var supersterk. Så da 14 dpo-streken var svakere enn 13 dpo(ettermiddag)-streken, ble jeg nervøs :nailbiting: Men nå har jeg nesten slått meg litt til ro, tror jeg. For det meste i hvert fall :p Strekene ser fortsatt veldig like ut når de er tørket, men de kommer fortere frem og ser sterkere ut mens de er fuktige.
 
Back
Topp