Svake, svake testemenneske...

Bestilte legetime nå, så skal ta blodprøve på onsdag, så får vi se hva de sier :) Tenkte å ta en test på morgenen onsdag også, for å se om streken blir sterkere. Hva pleier HCG-nivået å ligge på 2uker etter innsett?
Det er ikke noe normalt nivå :) Det viktigste er stigningen din. En blodprøve onsd og en fred så ser du stigning :) Masse lykke til og gratulerer så mye :)

Det er ikke noe normalt nivå :) Det viktigste er stigningen din. En blodprøve onsd og en fred så ser du stigning :) Masse lykke til og gratulerer så mye :)
Ok, jeg har vært prøver så lenge at jeg aldri har fokusert på selve graviditeten. Nå vet jeg liksom ikke helt hva jeg skal gjøre ;) blir greit å ta seg en tur til legen, natt strammet det i hele magen..men håper alt er bra der inne... Det er mye mer skummelt dette her enn det jeg trodde det kom til å være.. Gratulerer til deg også!

Bestilte legetime nå, så skal ta blodprøve på onsdag, så får vi se hva de sier :) Tenkte å ta en test på morgenen onsdag også, for å se om streken blir sterkere. Hva pleier HCG-nivået å ligge på 2uker etter innsett?
Her er litt HCG nivåer men husk det er veldig individuelt!
LMP=last missed period

• 3 weeks LMP: 5 – 50 mIU/ml
  • 4 weeks LMP: 5 – 426 mIU/ml
  • 5 weeks LMP: 18 – 7,340 mIU/ml
  • 6 weeks LMP: 1,080 – 56,500 mIU/ml
  • 7 – 8 weeks LMP: 7, 650 – 229,000 mIU/ml
  • 9 – 12 weeks LMP: 25,700 – 288,000 mIU/ml
  • 13 – 16 weeks LMP: 13,300 – 254,000 mIU/ml
  • 17 – 24 weeks LMP: 4,060 – 165,400 mIU/ml
  • 25 – 40 weeks LMP: 3,640 – 117,000 mIU/ml
  • Non-pregnant females: <5.0 mIU/ml

Tok en ny test i dag, og der var streken enda tydligere, så da må jeg snart innfinne meg med at jeg er gravid nå :)

Hurra!!! Nå kan du puste lettet ut og bare nyte det ;)

Back
Topp