Syns ikke det ser så galt ut jeg? Kan ikke huske å ha hatt noe sterkere teststreker i starten jeg heller
Godt å høre det er flere, blir jo så stressa når andre har så sterke fine streker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns ikke det ser så galt ut jeg? Kan ikke huske å ha hatt noe sterkere teststreker i starten jeg heller
Svakere strek i dag enn på torsdag, brunt utflod og magesmerter i går.. har mistet helt håpet nå
Har du målt HCG eller prøvd andre tester? Ikke mist håpet
Klem!!Friskt blod og sterkere smerter nå, ooooff
Hvordan gikk det på TUL?Friskt blod og sterkere smerter nå, ooooff
Hvordan gikk det på TUL?
Så leit å høre, god klem håper kroppen ordner opp selv og at du fort blir gravid igjen!Det gikk dessverre ikke så bra, ikke tegn til liv Spontanabort..
Det gikk dessverre ikke så bra, ikke tegn til liv Spontanabort..
Så leit å høre, god klem håper kroppen ordner opp selv og at du fort blir gravid igjen!
Det var leit å høre
Så trist Sender deg ein stor klem! Ta vare på deg sjølv
Tenker på deg Håper du blir fort gravid igjen
Å så trist å høre.... mange varme tanker og klemmer til degDet gikk dessverre ikke så bra, ikke tegn til liv Spontanabort..
Å så trist å høre.... mange varme tanker og klemmer til deg
Det var trist å høre. Hadde MA selv i 2018 og det var ikke noe særlig.. Men, var heldig å ble gravid på første syklus igjen og det har flere venninner av meg også blitt, så stå på!
Det gikk dessverre ikke så bra, ikke tegn til liv Spontanabort..
Klem
Så leit å høre Føler med deg Gikk selv igjennom SA i juni...