Svake hjerteslag...

3lisab3th

Betatt av forumet
Er det noen av dere som har fått beskjed på ultralyd at hjertelyden har vært svak/langsom? Jeg var på ultralyd igår 6+6 og hun synes hjertelyden var svak og målte lille til ca 5-6 mm. Hun var ikke så veldig positiv og jeg ble selvfølgelig veldig bekymret etter to MA tidligere... Er det ikke positivt at hjertet slår da? Ny ultralyd om litt over 2 uker. Er det noen som har hatt lignende opplevelse hvor det har gått bra til slutt? Vil så gjerne at det skal gå bra denne gangen...

Uff ja detvar ikke noe kjekk nyhet. Rart at de da skal vente 2 uker til neste ul. Håper virkelig det ordner seg for deg.

Ikke en kjekk beskjed å få, håper alt ordner seg ❤️

Har ikke vert borti det nei.. Skjønner godt du er bekymret :-( håper alt går fint med deg og lille <3

Er det noen av dere som har fått beskjed på ultralyd at hjertelyden har vært svak/langsom? Jeg var på ultralyd igår 6+6 og hun synes hjertelyden var svak og målte lille til ca 5-6 mm. Hun var ikke så veldig positiv og jeg ble selvfølgelig veldig bekymret etter to MA tidligere... Er det ikke positivt at hjertet slår da? Ny ultralyd om litt over 2 uker. Er det noen som har hatt lignende opplevelse hvor det har gått bra til slutt? Vil så gjerne at det skal gå bra denne gangen...

Jeg tenker at dette sikkert er normalt når man er så kort på vei? Det er jo ikke store greia enda, og ligger godt beskyttet langt der inne. Kanskje ikkd ul aparatet var av beste kvalitet heller? Og om det hadde vært noe alvorlig tror jeg nok du ville fått ul igjen om noen dager, ikke TO uker...
Var du til privat? Hva om du snakker med legen din om det og enten får henvisning til sykehuset, eller evt bestill deg ny time privat - en annen plass? Og se om de finner det samme som hun andre?
Jeg tenker at dette ikke er noe å engste seg over, for som du sier - det er jo positivt at hjertet slår :) Men for å berolige deg selv kan d være lurt å ta en ekstra sjekk ;) Lykke til ❤️

Jeg var da jeg var 7+4, den lille var liten og fikk så vit se at hjertet slo og fikk nesten ikke til å måle den. Men gynekologen var kjempe positiv til oss. Og at da e positivt at hjertet slår. Skal på ny ultralyd nå på mandag, som vi får gratis siden vi ikke fikk se så masse sist. Men hun var kjempe positiv til oss :) Er selvsagt små redd for at det skal ha gått galt nå og at jeg har hadd en MA. Men så kommer jeg på at gyn var positiv, og prøver å tenke på det :)
Så jeg skjønner ikke hvorfor hun dama du var hos var skeptisk til svangerskapet ditt. Du er jo ikke så langt på vei og de utvikler seg forskjellige den første tiden. Og hjertet slo jo <3

Syns det ikke er så snilt gjort å vær negativ og si at det er svakt og sånn også si at du har ny tid om 2 uker.. Når jeg hadde MA og det ikke var noe hjerteslag fikk jeg ny tid etter kun 1 uke for da skulle det kunne være forskjell.. Men når du ser hjerteslag så skal det jo være godt! Så ville klamret meg til det, men hvis du blir bekymret så ville jeg ha bedt om en tidligere kontroll

Back
Topp