Svak test

babylykke2025

Flørter med forumet
Jeg skulle hatt mensen rundt 25. mai. Noen dager etter tok jeg er clear blue digital test som viste gravid 1-2 uker. Fikk ikke kjøpt strimmel tester før i går. Har tatt en i dag og en i går, og de er veldig svake :( De andre gangene jeg har vært gravid (en vellykket graviditet og to SA) var strekene mye sterkere på dette tidspunktet. Noen som har opplevd det samme? Førte det til SA/MA, eller vellykket graviditet? Er bekymret nå :(

Vedlegg

• IMG_20260605_142559.jpg
    IMG_20260605_142559.jpg
    587,2 KB · Visninger: 165
På 20+ dpo så burde streken ha vært mye sterkere, dessverre :Heartred

På 20+ dpo så burde streken ha vært mye sterkere, dessverre :Heartred
Jaa, tenker det jeg også :( Mulig jeg har hatt eggløsning senere enn jeg trodde, men tror egentlig ikke det. Vi prøvde ikke aktivt denne gangen, men er samtidig trist! Håper spiren sitter neste gang når vi begynner prøvingen på nr 2 :Heartred

Jeg skulle hatt mensen rundt 25. mai. Noen dager etter tok jeg er clear blue digital test som viste gravid 1-2 uker. Fikk ikke kjøpt strimmel tester før i går. Har tatt en i dag og en i går, og de er veldig svake :( De andre gangene jeg har vært gravid (en vellykket graviditet og to SA) var strekene mye sterkere på dette tidspunktet. Noen som har opplevd det samme? Førte det til SA/MA, eller vellykket graviditet? Er bekymret nå :(
Har den økt i styrke? :)

Har den økt i styrke? :)
Ikke så mye, kanskje bittelitt, men synes samtidig den er veldig svak i forhold til tidligere graviditeter. Takk som spør :)

Kommer nok til å måle hcg hos legen om jeg ikke begynner å blø snart, men bor et stykke unna, så venter noen dager :)

Vedlegg

• IMG_20260606_104059.jpg
    IMG_20260606_104059.jpg
    311,5 KB · Visninger: 116
Kan det være at du har hatt eggløsning senere enn antatt? Dette skjer noen sykluser, og kan forklare hvorfor testen er «svak» ifht. hvor langt du tror du er :love7

Kan det være at du har hatt eggløsning senere enn antatt? Dette skjer noen sykluser, og kan forklare hvorfor testen er «svak» ifht. hvor langt du tror du er :love7
Jo, det kan hende :) Håper det bare er det :love7 Blir også stressa for at jeg ikke har så mange symptomer enda, (bare "stikkinger" innimellom, litt svimmelhet, uten hud og ekstrem matlyst:smiley-ashamed004), men har også tidligere fått symptomer sent, og vet jo at man kan ha mange symptomer og allikevel miste.. Hadde veldig sterke tester de gangene jeg har mistet, så vet at det ikke er noe garanti heller, selv om jeg nå blir bekymret pga det :angelic: Disse første ukene er ikke bare-bare, hvert fall ikke når man har mistet flere ganger tidligere.

Jo, det kan hende :) Håper det bare er det :love7 Blir også stressa for at jeg ikke har så mange symptomer enda, (bare "stikkinger" innimellom, litt svimmelhet, uten hud og ekstrem matlyst:smiley-ashamed004), men har også tidligere fått symptomer sent, og vet jo at man kan ha mange symptomer og allikevel miste.. Hadde veldig sterke tester de gangene jeg har mistet, så vet at det ikke er noe garanti heller, selv om jeg nå blir bekymret pga det :angelic: Disse første ukene er ikke bare-bare, hvert fall ikke når man har mistet flere ganger tidligere.
Uren hud* mente jeg :smiley-ashamed004

Skjønner godt det❤️ jeg har heller aldri fått symptomer så tidlig. Har du tatt digital? Det synes jeg var greit for å følge litt med på at det steg :shy:

Foreløpig går det bra, har ikke begynt å blø i alle fall, så tenker det er et godt tegn :HeartredTestene har blitt sterkere og fikk 3+ på clear blue for noen dager siden. Takk som spør :love7
Hurra! ❤️ Så godt at testene stiger. Gratulerer så mye med spiren i magen. :love017

Back
Topp