Svak svak strek på billigtest...

bibibi

Betatt av forumet
Tok en test for 2 dager siden som var negativ og en test nå som viser en svak svak strek som ikke kom før etter 5 min... den er lyserosa og den kom veldig gradvis 

hva tror dere?

Er så gira nå at jeg ikke får sove <3
 
de sier at resultater som kommer etter tidsramma på testen ikke er pålitlige, men er den rosa/rød eller gråaktig?? streken altså :)
 
så jo nå at du skrev at den var rosa :P ta en test til i morgen tidlig med morgenurinen, er det en svak strek da så er du nok med stor sannsynlighet gravid :D 
 
Som ble skrevet over her, ta en test i morra med første urin, så kan du nok stole ganske på resultatet. :) Og prøv å sov litt. ;)
 
Var sånn med meg også, så nesten ikke streken.. Men tok en digital på natta ca 6 timer etter og den var positiv :) Masse lykke til!!!!
 
Samme resultat i dag men kom mye fortere...

Med førstemann var det svak strek men syns å huske den var mere rosa..

huff så spennende. Er jo enda en liten stund til IKM
 
Krysser fingrene :D
 
da er du nok gravid :D gratulerer, kjenner jeg gleder meg til jeg kan teste, men det er ennå en del dager til :( 
 


Mammaoglillegutt skrev:
da er du nok gravid :D gratulerer, kjenner jeg gleder meg til jeg kan teste, men det er ennå en del dager til :( 


Lykke til når det blir din tur! Krysser fingrene :)
 
takk :D:D

Lykke til :D:D skal krysse fingrene for dere :)
 
Gratulerer! en strek er en strek :D sjelden at en slik strimmel viser positiv uten å være positiv selvom tiden har gått ut :D
 
Back
Topp