Svak strek

Skillz

Gift med forumet
D. Kan det hende jeg skal være her i september sammen med dere! ;) fikk en svaaaaak positiv strek i mårrest, i morgen er ikm så ny test i morgen tidlig! Spennende. Om den stemmer er termin 14 sep. ;-D
 
Så spennende! Venter til du er helt sikker med å gratulere ;)
 
Spennende :) Jeg holdt meg til jeg var 5 dager over ikm :p Og angrer ikke på at jeg slapp det og måtte tyde streken ja :p <3
 
ja blir bedre å se i morgen! Ikke bare bare å skal tyde disse billig testene =P
 
lykke til!!!!!:)
 
Var svak positiv i dag oxo!! :hello2 og digitaltesten var negativ.... :finger004 skulle hatt IKM i dag, men ingen IKM enda ... wooho =P
Men har vært å kjøpt 2 andre merker på testene på apoteket i dag, så blir ny runde i morgen med testene!! :drunken_smilie
 
Takk 2 ulike tester i dag mårrest. Begge var det strek på, mn svak strek... Enda ingen mens :-D så 4 svak positive tester, kan vell ikke lyge?? Skal ta ny på søndag og se om streken er tydeligere, mn må vel være gravid da? satser på det?! :-D
 
en strek er en strek:) Gratulerer:)
 
Legg inn bilde så vi får se da :) Og gratulerer ;)
 
Har iphone og bilde vil ikke laste pga det viat er for stort. :-/
blir billigstrimle i morgen tidlig og så har jeg annen test som blir søndag. Er de enda svak da, blir det digital på mandag :-D
mn lover godt av det jeg har lest på lommelegen =P hihi :) strek er strek- så lenge det er farge på streken! :)
 
våger meg til å gratulere!!! :D
 
Back
Topp