Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
D. Kan det hende jeg skal være her i september sammen med dere! fikk en svaaaaak positiv strek i mårrest, i morgen er ikm så ny test i morgen tidlig! Spennende. Om den stemmer er termin 14 sep. ;-D
Var svak positiv i dag oxo!! og digitaltesten var negativ.... skulle hatt IKM i dag, men ingen IKM enda ... wooho =P
Men har vært å kjøpt 2 andre merker på testene på apoteket i dag, så blir ny runde i morgen med testene!!
Takk 2 ulike tester i dag mårrest. Begge var det strek på, mn svak strek... Enda ingen mens :-D så 4 svak positive tester, kan vell ikke lyge?? Skal ta ny på søndag og se om streken er tydeligere, mn må vel være gravid da? satser på det?! :-D
Har iphone og bilde vil ikke laste pga det viat er for stort. :-/
blir billigstrimle i morgen tidlig og så har jeg annen test som blir søndag. Er de enda svak da, blir det digital på mandag :-D
mn lover godt av det jeg har lest på lommelegen =P hihi strek er strek- så lenge det er farge på streken!