Svak strek- dårlig tegn?

A-40484472

Flørter med forumet
Hei!
Er sånn ca 13-14 dpo i dag. Forventet mens i morgen. Fikk svake skygger for to dager siden, som i dag har blitt rosa strek på tidlig test. MEN; strekene er svaaake. Se bilde fra dagens tidlig test (10ml/u).

Hva tenker dere, kan dette bli baby av? Sjukt vond korsrygg i dag, rennende nese og fryser.

Krysser fingrene.. del gjerne egne opplevelser :anyone:angelic:

Vedlegg

• IMG_6098.jpeg
    IMG_6098.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 122
  • IMG_6103.jpeg
    IMG_6103.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 115
Vet du nøyaktig eggløsningsdag og..? Eller kan du være kortere også?
Forøvrig, egget kan feste seg relativt sent og man produserer hcg ulikt, så det er egentlig helst stigningen fra annenhver dag man skal tenke på, ikke strekene i seg selv.
Tenker du bare må ta nye tester om et par dager og se om det blir tydeligere strek.

Vet du nøyaktig eggløsningsdag og..? Eller kan du være kortere også?
Forøvrig, egget kan feste seg relativt sent og man produserer hcg ulikt, så det er egentlig helst stigningen fra annenhver dag man skal tenke på, ikke strekene i seg selv.
Tenker du bare må ta nye tester om et par dager og se om det blir tydeligere strek.
Jeg temper og testet etter eggløsning, så ganske sikker på at jeg er 13/14 dpo. Men jeg får håpe på stigning om noen dager ja:)

Jeg temper og testet etter eggløsning, så ganske sikker på at jeg er 13/14 dpo. Men jeg får håpe på stigning om noen dager ja:)
Hvis det ikke festet seg før sånn 10 dpo, så er det nå uansett innafor sånn sett; så tenker det er lurt å se an stigning ❤️

Se ann stigning :Heartred med første testet jeg ikke positivt før dagen etter ikm (15 dpo)! Og jeg er temmelig sikker på eggløsningsdatoen der.

Hvis det ikke festet seg før sånn 10 dpo, så er det nå uansett innafor sånn sett; så tenker det er lurt å se an stigning ❤️
Svak strek (rosa) på vanlig make sure i dag. Men ser at tempen min har sunket litt, så begynner å bli nervøs enn så lenge over baseline
Se ann stigning :Heartred med første testet jeg ikke positivt før dagen etter ikm (15 dpo)! Og jeg er temmelig sikker på eggløsningsdatoen der.

Vedlegg

• IMG_6133.jpeg
    IMG_6133.jpeg
    1 MB · Visninger: 110
Jeg testa med rfsu test ofte, og var verdens treigeste stigning! Var usikker på om det ble noe ut av i det heletatt!
Var på otul i dag, og der var det en sprell levende baby med 10 finge og 10 tær, og alt så fint ut! :Heartred Er nå i uke 13!
Gratulerer så masse :Heartred går nok dessverre ikke veien for meg nå. Begynte å blø i går med en del smerter, og litt koagler i dag men ikke så mye blod. Testen er litt sterkere, men kroppen vil nok rydde opp snart:shy:

Vedlegg

• IMG_6184.jpeg
    IMG_6184.jpeg
    287,8 KB · Visninger: 69
Gratulerer så masse :Heartred går nok dessverre ikke veien for meg nå. Begynte å blø i går med en del smerter, og litt koagler i dag men ikke så mye blod. Testen er litt sterkere, men kroppen vil nok rydde opp snart:shy:
Så leit å høre! :Heartred Jeg blødde i starten av forrige svangerskap, plutselig blødning med koagler, og det rant nedover lårene! Da var jeg rundt uke 7. Kom en velskapt baby som jeg nå ligger å ammer! Blødde gjennom hele svangerskapet, men de fant aldri årsaken til blødningene :Heartred håper at det er en liten spire som vil klamre seg fast, men utrolig trist om det ikke går også! Masse klemmer til deg:Heartred

Så leit å høre! :Heartred Jeg blødde i starten av forrige svangerskap, plutselig blødning med koagler, og det rant nedover lårene! Da var jeg rundt uke 7. Kom en velskapt baby som jeg nå ligger å ammer! Blødde gjennom hele svangerskapet, men de fant aldri årsaken til blødningene :Heartred håper at det er en liten spire som vil klamre seg fast, men utrolig trist om det ikke går også! Masse klemmer til deg:Heartred
Takk for det :Heartred uff ja hører om de som blør. Har selv ikke blødd en dråpe i mine forrige to svangerskap.
Kjenner likevel at en liten del av meg håper at siden jeg ser økning så er det håp- men jeg vet at det er veeeldig usannsynlig. Men får håpe spiren sitter snart!

Back
Topp