Svak positiv test uke 5?

Baby2018

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
23B82D71-843A-4298-AF2C-2EB2F8094DB3.jpeg 5A047C5F-F168-4CA1-8A93-A98048A49CAB.jpeg Hei..

Føler meg som en gal desperat psycko her jeg sitter..

Jeg testet svaaakt positivt i dag, og har en god del symptomer. Etter mens beregningen, er jeg 5 uker på vei.. Bør ikke streken være litt kraftigere enn svaaak positiv?!

Kan det være noe feil med testen som gjør at den viser seg å være falsk positiv?

Noen fler som opplever dette?
Har så lyst til å kjøpe en clearblue digital, men er så redd for at den viser negativt :-(

Kom gjerne med råd :-D
Trenger svar :-//
 
Vis vedlegget 240023 Vis vedlegget 240021 Hei..

Føler meg som en gal desperat psycko her jeg sitter..

Jeg testet svaaakt positivt i dag, og har en god del symptomer. Etter mens beregningen, er jeg 5 uker på vei.. Bør ikke streken være litt kraftigere enn svaaak positiv?!

Kan det være noe feil med testen som gjør at den viser seg å være falsk positiv?

Noen fler som opplever dette?
Har så lyst til å kjøpe en clearblue digital, men er så redd for at den viser negativt :-(

Kom gjerne med råd :-D
Trenger svar :-//
Hvilken test er der du har testet med her?
 
Vis vedlegget 240023 Vis vedlegget 240021 Hei..

Føler meg som en gal desperat psycko her jeg sitter..

Jeg testet svaaakt positivt i dag, og har en god del symptomer. Etter mens beregningen, er jeg 5 uker på vei.. Bør ikke streken være litt kraftigere enn svaaak positiv?!

Kan det være noe feil med testen som gjør at den viser seg å være falsk positiv?

Noen fler som opplever dette?
Har så lyst til å kjøpe en clearblue digital, men er så redd for at den viser negativt :-(

Kom gjerne med råd :-D
Trenger svar :-//
Den er jo positiv, men jeg tenker at det som har skjedd her er at du har hatt eggløsning senere enn du tror! ☺️
 
Den er jo positiv, men jeg tenker at det som har skjedd her er at du har hatt eggløsning senere enn du tror! ☺️

Ja, det kan jo være en årsak.. Men jeg har skrevet ned både mens og eggløsning, og jeg vet at jeg hadde masse eggløsningsslim også.

☺️
 
Ja, begynner å føle mer på dette..
blir vel clearblue digital [emoji5]️
Hadde ventet litt med digital, ta en annen strek test først, får du 2 streker der Å, ta en digital. Ikke ta rfsu test ofte, de er dårlige.
 
Back
Topp