Svak positiv test så negativ

THHS

Andre møte med forumet
Hei!

Jeg tok en billigtest med en gang jeg sto opp i går og der komme det fort opp en svak strek. Gikk på butikken for å kjøpe en rfsu test, den ble helt negativ. Tok en billigtest til i dag tidlig, der kom det opp en svak svak strek etter hvert.. mildt sakt forvirret. Jeg har veldig uregelmessig syklus så jeg aner ikke når ikm er.

Som dere ser er den siste streken veldig svak så regner med det er en skyggestrek.. (Dog noe sterkere på ekte enn på bilde.)
Noen som ha opplevd noe lignene?
 

Vedlegg

  • 20200524_152123.jpg
    20200524_152123.jpg
    16 KB · Visninger: 523
  • 20200524_151447.jpg
    20200524_151447.jpg
    11,1 KB · Visninger: 700
  • Snapchat-1000994117.jpg
    Snapchat-1000994117.jpg
    30,4 KB · Visninger: 510
Tester varierer litt med tanke på hvor sensitive de er, og hvis det er veldig tidlig kan det hende du får svakt utslag på en type, men ikke en annen. Men det ser ut som det er noe der, så ville anbefalt deg å vente et par dager og så teste på nytt. Krysser fingrene for deg!
 
Hei!

Jeg tok en billigtest med en gang jeg sto opp i går og der komme det fort opp en svak strek. Gikk på butikken for å kjøpe en rfsu test, den ble helt negativ. Tok en billigtest til i dag tidlig, der kom det opp en svak svak strek etter hvert.. mildt sakt forvirret. Jeg har veldig uregelmessig syklus så jeg aner ikke når ikm er.

Som dere ser er den siste streken veldig svak så regner med det er en skyggestrek.. (Dog noe sterkere på ekte enn på bilde.)
Noen som ha opplevd noe lignene?
Jeg fikk svaaaaake positive og så negative tester i 3 dager om hverandre rundt ikm da jeg ble gravid. Fikk positiv test én uke over ikm og ble satt tilbake på ordinær ultralyd tilsvarende.

Råder deg til å ha litt is i magen og ta ny test om noen dager:)
 
Føler med deg! Men de strekene må jo komme av noe, når det skjer flere ganger. Hold ut!♥️
 
Jeg fikk svaaaak strek 8, 9 og 10 dpo forrige pp. Slo ut på tidligtest fra ebay, men ikke på rfsu tidligtest. Streken var rosa. Fikk en del medfølende blikk fra de som mente det var en skygge... Fra 11 dpo kom det ikke strek på ebaytestene, og syklusen etter var helt på bærtur.
Jeg er helt overbevist om at strekene var ekte, men at jeg hadde en tidlig kjemisk, og at ebaytestene var de eneste som var sensitive nok til å fange det opp.
Så det kan hende du er gravid, bare at det er for tidlig til at testene fanger det opp , og det kan så klart være skygge også. Vent noen dager, så blir du nok helt sikker ❤️
 
Jeg fikk svaaaaake positive og så negative tester i 3 dager om hverandre rundt ikm da jeg ble gravid. Fikk positiv test én uke over ikm og ble satt tilbake på ordinær ultralyd tilsvarende.

Råder deg til å ha litt is i magen og ta ny test om noen dager:)


Ahh, spennende! Gratulerer så mye!!

Jeg har også fått en svak positiv test, åsså negative de påfølgende dagene.. Er 4 dager over forventer mens.. Hvor lenge etter forventet mens men Utne mens men med negativ test skal man gå ‍♀️ kjenner ikke syklusen min enda heller.. Så føler meg som et stort spørsmålstegn
 
Ahh, spennende! Gratulerer så mye!!

Jeg har også fått en svak positiv test, åsså negative de påfølgende dagene.. Er 4 dager over forventer mens.. Hvor lenge etter forventet mens men Utne mens men med negativ test skal man gå ‍♀️ kjenner ikke syklusen min enda heller.. Så føler meg som et stort spørsmålstegn
Takk for det, hun er 1. 1/2:love017

Så spennende!
Jeg husker når jeg prøvde å bli gravid føltes det ut som alle fikk positiv test omtrent rett etter eggløsning men min erfaring ble at jeg gikk langt over da jeg forventet mensen før jeg fikk ordentlig svar. Jeg hadde blitt gravid noen år før der igjen men den endte i spontanabort desverre, da fikk jeg positiv test 7 dpo ca så jeg forventet litt det samme da jeg trodde jeg hadde ganske fast syklus på 30 dager. Fikk beskjed om at det mest sannsynlig var både senere eggløsning enn jeg trodde og at kanskje egget brukte litt lenger tid på å feste seg. Det er alltids håp så lenge mensen holder seg unna;)
 
Takk for det, hun er 1. 1/2:love017

Så spennende!
Jeg husker når jeg prøvde å bli gravid føltes det ut som alle fikk positiv test omtrent rett etter eggløsning men min erfaring ble at jeg gikk langt over da jeg forventet mensen før jeg fikk ordentlig svar. Jeg hadde blitt gravid noen år før der igjen men den endte i spontanabort desverre, da fikk jeg positiv test 7 dpo ca så jeg forventet litt det samme da jeg trodde jeg hadde ganske fast syklus på 30 dager. Fikk beskjed om at det mest sannsynlig var både senere eggløsning enn jeg trodde og at kanskje egget brukte litt lenger tid på å feste seg. Det er alltids håp så lenge mensen holder seg unna;)



Takk for svaaar ♥️:cat::angel8

Har ikke hatt blødning siden 27 april, tok siste minipille (fullførte brettet) så fikk siste blødning 27 april å i 4-5 dager.. Første dag etter siste pille... Er e mensen eller hva kan d være? Google meg ihjæl men finner ikke ut om man skal ta d som mensen å regne ut fra d eller hva man skal.... Noen som har hørt noe om d?

Hatt gjevnlig sex etter det med mannen, følt meg trøttere, har hatt litt humørsvingninger og generelt litt uvell siste 14 dagene... :smiley-angry017

Men alle testene er egentlig negative.. Den svak positiv så jeg på flere timer etter på å d var først da den så svak positiv ut.. Å alle sier ulikt om at d skal man aldri stole på eller at d kan bety graviditet ifbt hcg ect.. At en test skal ikke kunne bli falsk positiv..

Så er 39 dager siden blødning, Mn om d var mensen eller ikke er jo også tidenes største spørsmål , hahah.. Uff.. :happy3

Når man først vil ha barn så vil man helst ha fått det igår, hilsen utolmodigheten selv :smiley-angelic006
 
Takk for svaaar ♥️:cat::angel8

Har ikke hatt blødning siden 27 april, tok siste minipille (fullførte brettet) så fikk siste blødning 27 april å i 4-5 dager.. Første dag etter siste pille... Er e mensen eller hva kan d være? Google meg ihjæl men finner ikke ut om man skal ta d som mensen å regne ut fra d eller hva man skal.... Noen som har hørt noe om d?

Hatt gjevnlig sex etter det med mannen, følt meg trøttere, har hatt litt humørsvingninger og generelt litt uvell siste 14 dagene... :smiley-angry017

Men alle testene er egentlig negative.. Den svak positiv så jeg på flere timer etter på å d var først da den så svak positiv ut.. Å alle sier ulikt om at d skal man aldri stole på eller at d kan bety graviditet ifbt hcg ect.. At en test skal ikke kunne bli falsk positiv..

Så er 39 dager siden blødning, Mn om d var mensen eller ikke er jo også tidenes største spørsmål , hahah.. Uff.. :happy3

Når man først vil ha barn så vil man helst ha fått det igår, hilsen utolmodigheten selv :smiley-angelic006
Jeg har kun gått på p-piller jeg da så har ikke erfaring med noe annet men fra det jeg husker (sluttet på p-piller i 2015)så skal man ikke regne første blødning etter pille slutt som mensen da det er bortfallsblødning. Altså uten eggløsning I forkant. Om det er det samme med minipillen kan du sikkert Google eller lese i heftet fra pakken, om du har det fremdeles. Kan sikkert finne pakningsvedlegget på nettet også?:confused005 Mulig kroppen din prøver å stabilisere seg?

Jeg hadde masse symptomer alle prøveperiodene jeg ikke var gravid, ingenting når jeg faktisk ble gravid:wacky: noe kvalme i et par dager i uke 9, kjente bevegelse, bekkenløsning, halsbrann og mage når jeg kom halvveis inn i svangerskapet men det var dét. Hadde egentlig gledet meg til å "klage" til samboeren
Han hadde blitt advart fra alle kanter av både kvinner og menn om hvor mye han skulle stålsett seg for hormoner og plager under en graviditet men det ble en dans på roser føler han:hilarious: han syntes det gikk så greit at han bare noen måneder etter fødsel ønsket flere barn. Det kom fra en som sa han fint kunne ventet 10 år før vi begynte prøveperiodene :p
 
Back
Topp