Svak positiv test i dag!

caracara

Forumet er livet
Hurra!
Har prøvd i 4 måneder nå, endeleg ser det ut til at noe er på gang! Merket det først i går, 6 dager før mensen, på livmorhalstappen :p Det var stor forandring på den i forhold til tidligere. I dag, 5 dager før IKM måtte jeg teste, selv om jeg egentlig ikke skulle det, med tanke på skuffelsen ;)
Hadde egentlig sett for oss april/maibaby, men slik ble det ikke :D
Er det flere her inne som har testet positivt? I følge terminkalkulatoren er termin 1. august, så det er tidlig enda :)
 
Gratulerer så masse til deg!! :) Jeg testa svakt positivt nå på tirsdag! 3+1 ;) har testa hver dag siden da jeg da, og får fortsatt svake positive tester ;) Så da kommer nok ikke tante rød i morgen! Har termin 29. Juli, men tenker at jeg sikkert går over siden jeg gjorde det sist, så da blir det augustbaby ;-P
 
Oi, gratulerer så masse! :D Jeg har EL i disse dager, så venter på en pos EL test og etter hvert en pos gr.test=) Blir spennendes:)
 
Gratulerer såååå masse! Herlig, men den positive testen =) Venter på eggløsning selv og håper på positiv test, hadde vært gøy med August baby=)
 
Hurra!
Har prøvd i 4 måneder nå, endeleg ser det ut til at noe er på gang! Merket det først i går, 6 dager før mensen, på livmorhalstappen :p Det var stor forandring på den i forhold til tidligere. I dag, 5 dager før IKM måtte jeg teste, selv om jeg egentlig ikke skulle det, med tanke på skuffelsen ;)
Hadde egentlig sett for oss april/maibaby, men slik ble det ikke :D
Er det flere her inne som har testet positivt? I følge terminkalkulatoren er termin 1. august, så det er tidlig enda :)


Lurer bare på hvordan annerledes livmortappen din var, i forhold til før?? Jeg er tappetafser :rolleyes: Min er lukket, høyt oppe hard inni med mykt lag uttapå. den pleier ikke være så lukket etter el... men har ikke det store håpet. Kroppen har lurt meg så mange ganger :oops:
 
Gratulerer til dere som har f¨tt positiv test :)
 
Gratulerer=) Håper jeg får kommet etter:)
 
Back
Topp